Prejsť na hlavný obsah
Pomoc

Vrátenie tovaru & vrátenie peňazí

Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?Každá naša zásielka obsahuje dodací list a tiež dokumenty potrebné pre vrátenie tovaru –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ formulár na vrátenie tovaru a etiketu. Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tvojViacAko dlho trvá prevod peňazí na môj účet?Čiastka ti bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze budú vrátené spôsobom, ktorý bol zvolený pri platbe. V prípade platby ViacJe možná priama výmena vráteného tovaru?Bohužiaľ, priama výmena tovaru nie je možná. Produkt ale môžeš vrátiť, a akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze tým istým spôsobom, ktorý bol zvolenViacDostanem pri vrátení tovaru naspäť sumu za poštovné?Pri vrátení všetkých produktov z objednávky ti bude vrátená celá suma objednávky vrátane poštovného.ViacPrečo sa mi nezobrazuje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?Po vrátení tovaru na pobočke doručovateľa si môžeš v prehľade objednávok skontrolovať stav tvojho vráteného tovaru. Upozorňujeme, že zobrazenie stavu vráteného tovaru môže určitú dViacČo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?Po zabalení vráteného tovaru do jeho pôvodného balíka a odovzdaní ho na niektorej z pobočiek prepravnej spoločnosti (Slovenská pošta alebo Packeta), je balík na ceste späť do nášhoViacČo mám robiť, ak sa môj tovar poškodil pri doručení?Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho, samozrejme, bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodu pre vrátenie. Všetky informácie k tomu ako postupovať pri vrátení tovaru nájdViacAko a kde môžem zadať moje bankové údaje pre prijatie peňazí za vrátený tovar, ktorý bol zaplatený na dobierku?Prosím, vlož svoje bankové údaje (IBAN) do svojho zákazníckeho účtu, aby sme ti mohli peniaze vrátiť prevodom na tvoj bankový účet. Prihlás sa na aboutyou.sk pomocou svojho e-mailViacKde môžem odovzdať tovar na vrátenie?Vrátenie tovaru je možné uskutočniť dvoma spôsobmi: Slovenská pošta: Balík odovzdaj na najbližšej pobočke Slovenskej pošty. Ak si praješ, aby tvoj balík bezplatne vyzdvihol kuriérViacAko môžem vyreklamovať produkt?V spoločnosti ABOUT YOU chceme, aby naši zákazníci boli s nákupom vždy spokojní! Ak máš akýkoľvek dôvod na reklamáciu alebo potrebuješ uplatniť záruku na zakúpený produkt, radi ti ViacMusím platiť za vrátenie tovaru?Poštovné za vrátenie tovaru hradíme my. Vrátenie tovaru je teda úplne zadarmo.ViacKoľko dní mám na vrátenie tovaru?Tovar môžeš vrátiť do 100 dní po obdržaní objednávky. Viac informácii o tom, ako vrátiť tovar nájdeš v dokumente Všeobecné obchodné podmienky.ViacNemám etiketu potrebnú k vráteniu tovaru. Ako môžem obdržať novú?Pokiaľ nemáš dokumenty potrebné k vráteniu, môžeš si ich jednoducho stiahnuť a vytlačiť vo svojom zákazníckom účte: Prihlás sa pomocou svojej emailovej adresy a hesla Prejdi do seViacDostanem potvrdenie o prijatí mojej vrátenej zásielky?Áno, potom ako obdržíme vrátenú zásielku ti zašleme potvrdzujúci e-mail.ViacAko mi budú vrátené peniaze?Peniaze za vrátený tovar obvykle vraciame spôsobom, ktorý bol zvolený pri platbe tovaru. Pri platbe kreditnou kartou vrátime čiastku na tvoju kreditnú kartu. Pri platení pomocou slViacNa akú adresu mám poslať tovar určený pre vrátenie?Adresa doručenia, na ktorú má byť odoslaná tvoja zásielka, bude automaticky uvedená na etikete pre vrátenie tovaru, ktorú zasielame spolu s tovarom. Pokiaľ už dokumenty pre vráteniViac