22h
12min
07s
Horúce ponuky: -30% EXTRA
NAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Pomoc
Iné
Prečo sa ku stiahnutiu príloh zo zákazníckeho servisu musím prihlásiť?Aby sme tvoje dáta čo najlepšie ochránili, zlepšili sme zabezpečenie našich príloh. To znamená, že sa najprv musíš prihlásiť do nášho CRM nástroja, Zendesku, aby si si mohol/mohla ViacAplikácia ABOUT YOU je k dispozícii iba vtedy, ak sa nachádzam na Slovensku.Ak sa nachádzaš v krajine Slovensko a nezobrazuje sa ti v obchode dostupná aplikácia ABOUT YOU, je to tak väčšinou z dôvodu, že tvoj obchod Appstore alebo Google Playstore nie je nViacAko nájdem správnu veľkosť?Veľkosti a rozmery sa v závislosti od značky líšia, preto môže byť náročné nájsť správnu veľkosť či strih. Pre uľahčenie ponúka ABOUT YOU pomôcku “Sprievodca veľkosťami” a niekoľkoViacAko v internetovom prehliadači povolím cookies?Postup, ako povoliť cookies, je rozdielny pre každý internetový prehliadač:
Google Chrome
Otvor menu prehliadača a zvoľ "Nastavenia". V časti "Ochrana súkromia" klikni na možnosť "ViacKto je KAY?KAY je chatbot, ktorý využíva umelú inteligenciu a je navrhnutý tak, aby pomáhal zákazníkom s otázkami týkajúcimi sa poskytovaných služieb. S chatbotom KAY je možné komunikovať proViacS čím mi môže KAY pomôcť?Chatbot KAY ti môže pomôcť s otázkami, ako je sledovanie objednávky, zrušenie objednávky, kontrola stavu vrátenia položiek a vrátenia peňazí (refundácie), a dokáže ti odpovedať na ViacKAY nerozumie mojej otázke. Čo mám robiť, ak mi KAY nevie pomôcť a môžem sa obrátiť na človeka?Ak chatbot KAY nedokáže odpovedať na tvoju otázku, skús ju preformulovať alebo použiť kľúčové slová súvisiace s tvojím problémom. Ak sa tým problém nevyrieši, KAY vytvorí záznam (tViacAko môžem poskytnúť spätnú väzbu o chatbote KAY?Spätnú väzbu môžeš poskytnúť na konci svojej chatovej konverzácie. Tvoja spätná väzba nám pomôže zlepšiť výkon chatbotu KAY a zlepšiť skúsenosti zákazníkov do budúcnosti.ViacBude chatbot KAY aktualizovaný o ďalšie funkcie?Áno, neustále pracujeme na zlepšovaní funkcií pre chatbota KAY.ViacAko sa môžem prihlásiť na odber newsletteru?Pokiaľ si nechceš nechať ujsť žiadnu z našich aktuálnych akcií a ponúk, môžeš sa prihlásiť na bezplatný odber našich noviniek. Jednoducho zadaj svoju e-mailovú adresu v sekcii "NewViacAko často budem dostávať newsletter?Náš newsletter vychádza v nepravidelných intervaloch. Vždy, keď sa objavia novinky zo sveta módy alebo sa konajú špeciálne akcie, ako napríklad výpredaj, zľavové kupóny a pod.ViacČo je newsletter a prinesie mi nejaké výhody?Náš newsletter ťa bude pravidelne informovať o aktuálnych akciách prebiehajúcich v našom online obchode, rovnako ako o novinkách z módneho sveta. Pokiaľ sa prihlásiš na odber nášhoViacPrečo nedostávam žiadny newsletter, aj keď som prihlásený(á) k odberu?Po prihlásení k odberu noviniek dostaneš potvrdzovací e-mail s odkazom na aktiváciu. Registrácia bude úspešná iba v prípade, že klikneš na tento odkaz.
Ak nemáš potvrdzovací e-mailViacAko mám postupovať, keď som sa prihlásil/-a k odberu newslettera, ale nedostal/-a som zľavový kupón, ktorý mi bol sľúbený?Po prihlásení k odberu nášho newslettera dostaneš od nás potvrdzujúci e-mail s odkazom pre aktiváciu odberu. Odber je úspešne aktivovaný až po kliknutí na tento odkaz.
Následne doViacAko vás môžem kontaktovať?Náš zákaznícky servis môžeš kedykoľvek kontaktovať prostredníctvom e-mailu [email protected] alebo telefonicky na bezplatnom čísle 0800 008 118 (pondelok - piatok 8-20 hViacAko s vami môžem zdieľať svoj názor, návrhy alebo pripomienky?Tešíme sa na tvoju spätnú väzbu, kritiku či pochvalu. Prosím, pošli nám e-mail na adresu [email protected] a my ti zaručene odpovieme.ViacČo mám robiť, keď chcem reklamovať tovar?Pokiaľ bol doručený tovar poškodený, vadný alebo mal iný problém, môžeš ho samozrejme bezplatne poslať späť. Všetky informácie o tom, ako vrátiť tovar nájdeš v časti »Ako môžem vráViacKto stojí za firmou?Sme mladá spoločnosť, ktorá spája to najlepšie z rôznych oblastí: Vášeň pre módu, jedinečné technológie a infraštruktúru jednej z celosvetovo najväčších obchodných skupín. U nás užViacKtorý internetový prehliadač podporuje stránka?Podporujeme všetky internetové prehliadače.ViacAké rozlíšenie obrazovky potrebujem?Webová stránka je optimalizovaná pre rozlíšenie od 960px pre iPady a tablety Windows, až do 1280px pre veľké monitory.ViacČo sú cookies?Cookies sú krátke textové súbory, ktoré vytvára webový server a ukladá ich v počítači prostredníctvom internetového prehliadača. Keď sa potom vrátiš na rovnaký web, informácie z coViacČo môžem urobiť, keď mám technické problémy so stránkou?Vždy sa snažíme ponúknuť skvelý zážitok pri nakupovaní v našom online obchode. Pokiaľ sa však objaví technický problém alebo niečo nefunguje podľa očakávaní, obráť sa prosím na nášViacČo je JavaScript?JavaScript je programovací jazyk, ktorý sa využíva na zlepšenie užívateľského rozloženia stránky, tvorbu interaktívnych prvkov alebo generovanie obsahu na webe.ViacPrečo musí byť JavaScript zapnutý?Aby si mohol/a pohodlne nakupovať, odporúčame aktivovať JavaScript. Vďaka tomu budeš môcť plne využívať všetky funkcie nášho online obchodu.Viac
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Chatuj s nami
Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))