NAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Pomoc
Objednávka
Ako si môžem objednať?Vytvorenie objednávky je veľmi jednoduché: Po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka stačí kliknúť na možnosť „Prejsť k pokladni".
Pre uskutočnenie objednávky je potrebViacAko si môžem zobraziť svoje predošlé objednávky?Pre zobrazenie predošlých objednávok sa, prosím, prihlás do svojho zákazníckeho konta na našej stránke www.aboutyou.sk pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla. Následne prejdi do ViacMôžem si tovar objednať aj do zahraničia?About You je aktuálne dostupné v Českej republike, Nemecku, Rakúsku, Holandsku, Belgicku, Luxemburgu, Švajčiarsku, Poľsku, Maďarsku, Rumunsku, Slovinsku, Estónsku, Litve, Lotyšsku,ViacČo sa stane po dokončení objednávky?Po odoslaní objednávky dostaneš potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky s informáciami o objednaných produktoch, fakturačnej a dodacej adrese a zvoleného spôsobu platby.ViacČo mám urobiť, keď je produkt, ktorý som si prial/-a, už vypredaný?Neobávaj sa, ešte je tu šanca, že tovar bude opäť dostupný. Bohužiaľ ti nedokážeme povedať, kedy presne sa tak stane, a preto ti odporúčame nechať si dostupnosť produktu pripomenúťViacPrečo musím pri objednávke zadať dátum narodenia?Naším cieľom je poskytovať čo najlepšie služby, ku ktorým patrí predovšetkým rýchle a bezproblémové spracovanie objednávky. Tvoj dátum narodenia potrebujeme, aby sme ťa v prípade zViacMusím mať zákaznícky účet, aby som zadal/-a objednávku?Áno, na vytvorenie objednávky potrebuješ zákaznícky účet. Registrácia je veľmi jednoduchá. Stačí zadať meno, e-mailovú adresu a heslo.ViacMôžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?Stornovanie objednávky je možné v prípade, že tvoja objednávka ešte nebola spracovaná na našom sklade. Náš sklad však spracováva objednávky rýchlym tempom, preto sa môže stať, že uViacMôžem zmeniť adresu dodania pre už potvrdenú objednávku?Zmena dodacej adresy je môžná na stránke Slovenskej pošty až do momentu dňa doručenia. Urobiť tak môžeš na: https://www.posta.sk/zmena-zasielky. Pokiaľ nebude možné doručiť objednViacMôžem objednávku zadať aj telefonicky?Bohužiaľ, objednávanie prostredníctvom telefónu nie je momentálne možné. Náš zákaznícky servis je ale v prípade akýchkoľvek otázok ohľadom objednávok, reklamácie alebo procesu vrátViacMôžem spraviť objednávku aj cez mobilné zariadenie?Samozrejme, svoju objednávku si môžeš kedykoľvek vytvoriť taktiež prostredníctvom tabletu alebo smartfónu. Jednoducho navštív náš e-shop cez mobilný webový prehliadač - rozloženie ViacAká je minimálna hodnota objednávky?Pre objednávky nie je stanovená minimálna hodnota.ViacAká je maximálna hodnota objednávky?V podstate neexistuje žiadny limit, ktorý stanovuje maximálnu hodnotu objednávok. Maximálna hodnota objednávky závisí od zvoleného poskytovate ľa platieb.Viac
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))