Prejsť na hlavný obsah

Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?

Každá naša zásielka obsahuje dodací list a tiež dokumenty potrebné pre vrátenie tovaru –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ formulár na vrátenie tovaru a etiketu.

Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tvoja objednávka bude doručená v niekoľkých balíkoch. Pri vrátení sa preto uisti, že v balíku posielaš späť len tie položky, ktoré sú uvedené na dodacom liste. V opačnom prípade sa môže proces vrátenia tovaru predĺžiť. Samozrejme, pri posielaní viacerých zásielok nevznikajú žiadne dodatočné náklady. Vrátenie tovaru je vždy zadarmo.

A takto jednoducho môžeš vrátiť tovar:

  1. Zabaľ tovar do rovnakého balíka, v ktorom ti bol doručený.
  2. Pribaľ formulár na vrátenie.
  3. Na dobre zatvorený balík nalep etiketu.
  4. Prines balík na najbližšiu pobočku prepravnej spoločnosti, ktorá ti balík doručovala.

 

V prípade Slovenskej pošty môžeš balík podať na pobočke pošty alebo si môžeš objednať kuriéra na adresu, ktorý tvoj balík bezplatne vyzdvihne. Urobiť tak môžeš na stránkach Slovenskej pošty alebo prostredníctvom ich infolinky dostupnej na tel. čísle 0850 122 413.

V prípade Packety môžeš balík vrátiť cez najbližšie výdajné miesto. Aktuálne nie je možné balíky poslať späť pomocou Z-BOXu.

Pokiaľ nemáš dokumenty potrebné k vráteniu, môžeš si ich jednoducho stiahnuť a vytlačiť vo svojom zákazníckom účte:

  1. Prihlás sa pomocou svojej emailovej adresy a hesla.
  2. Prejdi do sekcie "Tvoje objednávky" vo svojom zákazníckom účte.
  3. V prehľade objednávok vyber tú, ktorú chceš vrátiť a v spodnej časti klikni na "Vrátiť tovar".
  4. Otvorí sa nové okno. Prosím, vyber jednotlivé produkty, ktoré chceš vrátiť a klikni na "Vrátiť".
  5. Vygenerované dokumenty teraz nájdeš v spodnej časti detailu objednávky. Oba dokumenty si následne stiahni a vytlač. 

 

V prípade, že už nemáš originálny obal, môžeš vrátený tovar zabaliť do iného, pokiaľ sú položky dobre chránené. Prosím, uisti sa, že v jednom balíku vraciaš položky práve z jednej objednávky, a že etiketa na vrátenie tovaru zodpovedá konkrétnej objednávke. Ak si praješ vrátiť viacero objednávok naraz, rozdeľ ich do príslušných balíkov, v ktorých si zásielky obdržal. Vrátenie tovaru nie je potrebné registrovať na našej stránke.

Hodnota faktúry bude vrátená prostredníctvom zvoleného spôsobu platby po kontrole vrátených položiek. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu na www.aboutyou.sk (IBAN, meno a priezvisko), aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nezabudni nám tovar vrátiť v rovnakom stave, v akom bol doručený.

Ak máš ďalšie otázky, prosím, obráť sa na náš zákaznícky servis.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****