Prejsť na hlavný obsah

Prečo sa mi nezobrazuje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?

Po vrátení tovaru na pobočke doručovateľa si môžeš v prehľade objednávok skontrolovať stav tvojho vráteného tovaru. Upozorňujeme, že zobrazenie stavu vráteného tovaru môže určitú dobu trvať.

Vo výnimočných prípadoch sa však môže stať, že nemáme prístup k údajom o sledovaní tvojho vráteného tovaru, a preto ti o ňom nemôžeme poskytnúť žiadne informácie:

- Ak si nepoužil/a etiketu pre vrátenie tovaru z balíka, ale použil/a si etiketu vygenerovanú z tvojho zákazníckeho účtu alebo od nášho zákazníckeho servisu

- Niektoré produkty sú doručované našimi dôveryhodnými partnermi. V prípade, že bola tvoja zásielka odoslaná prostredníctvom jedného z nich, prístup k stavu vráteného tovaru nemáme

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****