Prejsť na hlavný obsah
01d
02h
56min
04s

ABOUT YOU oslavuje 5 rokov: Až do -50% EXTRA iba v APLIKÁCII

Nezobrazuje sa tvoje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?

Po vrátení tovaru na pobočke doručovateľa si môžeš v prehľade objednávok skontrolovať stav tvojho vráteného tovaru. Upozorňujeme, že zobrazenie stavu vráteného tovaru môže určitú dobu trvať.

Vo výnimočných prípadoch sa však môže stať, že nemáme prístup k údajom o sledovaní tvojho vráteného tovaru a preto ti o ňom nemôžeme poskytnúť žiadne informácie:

- Ak si nepoužil/a etiketu pre vrátenie tovaru z balíka, ale použil/a si etiketu vygenerovanú z tvojho zákazníckeho účtu alebo od nášho zákazníckeho servisu

- Niektoré produkty sú doručované našimi dôveryhodnými partnermi. V prípade, že bola tvoja zásielka odoslaná prostredníctvom jedného z nich, prístup k stavu vráteného tovaru nemáme

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))