Prejsť na hlavný obsah
Pomoc

Môj účet

Môžem si upraviť svoje dáta?Po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu si v sekcii "Profil a zabezpečenie" môžeš upraviť svoje osobné údaje (meno, dátum narodenia, telefónne číslo). Zmenu adresy môžeš vykonať ViacJe registrácia spoplatnená?Registrácia je a zostane, samozrejme, bezplatná.ViacAko môžem zmazať môj účet?Žiadosť o zrušenie zákazníckeho účtu nám môžeš poslať kedykoľvek na e-mailovú adresu [email protected]. Tento e-mail nemusí mať špecifickú formu. Prosím, odošli túto žiaViacAko sa môžem zaregistrovať?Pre vytvorenie zákazníckeho účtu klikni na odkaz "Prihlásiť sa" v záhlaví stránky. Následne v sekcii pre prihlásenie klikni na odkaz "Registrácia" a vyplň registračný formulár. ZáViacKde zistím viac o mojich údajoch a o práve na prenos osobných údajov?Chceš vedieť viac o svojich dátach? Pre uplatnenie svojho práva na prenos osobných údajov (čl. 20 GDRP) kontaktuj náš zákaznícky servis e-mailom na adrese: zakaznickyservis@aboutyoViacAko a kde môžem zadať moje bankové údaje pre prijatie peňazí za vrátený tovar, ktorý bol zaplatený na dobierku?Prosím, vlož svoje bankové údaje (IBAN) do svojho zákazníckeho účtu, aby sme ti mohli peniaze vrátiť prevodom na tvoj bankový účet. 1. Prihlás sa na aboutyou.sk pomocou svojho e-maViacAko môžem zmeniť, prípadne obnoviť moje heslo?Jednoducho klikni na "Nepamätáš si svoje heslo?" na prihlasovacej stránke pod odkazom "Prihlásiť sa". Následne zadaj svoju e-mailovú adresu, ktorú máš uloženú vo svojom zákazníckomViacBudú moje údaje poskytnuté tretím stranám?Striktne uschovávame všetky zákaznícke dáta a neposkytujeme ich tretím stranám.Viac