Objav náš LETNÝ VÝPREDAJ: Až do -70%5

Pomoc

Platba

Čo znamená SEPA a IBAN?SEPA (Single Euro Payments Area) znamená jednotná oblasť pre platbu v eurách. Označuje sa tak nová jednotná regulácia pre vnútroštátne a európske platby. IBAN (International Bank AViacAko funguje proces platby na dobierku a následné vrátenie peňazí v prípade vrátenia tovaru?V prípade, že si si zvolil/-a platbu na dobierku maj, prosím, na pamäti, že za tovar zaplatíš až v momente doručenia tvojho balíku kuriérom alebo na pošte. Ak sa neskôr tovar rozhoViacKde na svojej platobnej karte nájdem bezpečnostný kód?Overovací kód karty (CVC) je trojmiestny bezpečnostný kód kreditnej karty umiestnený na zadnej strane karty.ViacAko sa vykazuje DPH?DPH je samozrejme uvedená v každej faktúre zvlášť.ViacAké typy platby sú k dispozícii?Môžeš si vybrať z nasledujúcich platobných možností: platba platobnou kartou (VISA, Mastercard, Maestro), PayPal a platba na dobierku.ViacPrečo bola zamietnutá platba platobnou kartou?Môže sa stať, že nie je možné platiť kreditnou kartou z rôznych dôvodov, napr.: technické problémy, chyba v údajoch, platnosť karty, chýbajúce overenie a pod. Ako alternatívu ponúkViacKedy bude suma odpočítaná z mojej platobnej karty?Pri procese platby sú pre teba zakúpené položky rezervované. Až po odoslaní tovaru z nášho skladu bude z tvojej platobnej karty odpočítaná celková účtovaná čiastka odoslaných položViacKedy a ako dostanem svoju faktúru?Faktúru obdržíš prostredníctvom e-mailu, hneď ako ti objednávku odošleme.ViacMôžem platiť na splátky?Bohužiaľ, momentálne neposkytujeme možnosť nákupu na splátky.ViacMôžem si tiež objednať bez DPH (tax-free)?Objednávky bez zaplatenia dane (tax-free orders) nie sú možné.ViacMôžem dostať faktúru na meno mojej spoločnosti?Nie, nie je možné mať firemný zákaznícky účet.ViacDostanem potvrdenie o prijatí platby?Pokiaľ si si ako spôsob platby zvolil/-a PayPal alebo platbu platbnou kartou, objednávka bude dokončená po úspešnom prevode čiastky. Potvrdenie o platbe sa teda pre tieto spôsoby oViac
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Ak nenájdeš v časti Centrum pomoci odpoveď na svoju otázku, stačí nám napísať alebo zavolať.

Napíš nám

Použi náš kontaktný formulár a opíš nám danú záležitosť. Čoskoro sa ti ozveme.
Kontaktný formulár
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-22 hod. / sobota - nedeľa a sviatky 9-20 hod.)):
  • Ešte nie si prihlásený/-á

    • Sleduj svoje objednávky
    • Daj like svojim favoritom
  • Tvoj zoznam prianí je prázdny!
      Pridaj niečodo tvojho zoznamu prianí.
  • Tvoj nákupný košík je prázdny!
      Pridaj produkt do svojho košíka.
    Nepodarilo sa ti nič nájsť?
    Nakupovať novinkyObjaviť outfity