Prejsť na hlavný obsah
Pomoc

Platba

Čo znamená SEPA a IBAN?SEPA (Single Euro Payments Area) znamená jednotná oblasť pre platbu v eurách. Označuje sa tak nová jednotná regulácia pre vnútroštátne a európske platby. IBAN (International Bank AViacDostanem pri vrátení tovaru naspäť poplatok za dobierku?Ak si objednáš viac produktov a aspoň jeden z nich si necháš, poplatok za dobierku sa nevracia. Pokiaľ ale vrátiš všetky položky z jednej objednávky, poplatok ti bude vrátený.VráteViacVznikajú poplatky pri platbe na dobierku?Vždy, keď sa rozhodneš pre platbu na dobierku, môžu vzniknúť poplatky vo výške 0,90 € v závislosti od tvojich predchádzajúcich objednávok. Poplatky sú uvedené v nákupnom košíku a vViacAko zaplatím za objednávku s Google Pay?Google Pay je platobná metóda, ktorá je k dispozícii v našej aplikácii a v mobilnom internetovom obchode pre zariadenia s operačným systémom Android a iOS. Tento spôsob platby si mViacAko zaplatím za objednávku s Apple Pay?Apple Pay je platobná metóda, ktorá je k dispozícii v našej aplikácii a v mobilnom internetovom obchode pre zariadenia s operačným systémom iOS. Tento spôsob platby si môžeš zvoliťViacAko funguje proces platby na dobierku a následné vrátenie peňazí v prípade vrátenia tovaru?V prípade, že bola ako spôsob platby zvolená dobierku, pozri sa, prosím, na nasledujúce informácie:- Platbu odovzdáš kuriérovi pri doručení zásielky.- Pokiaľ sa rozhodneš balík vráViacKde na svojej platobnej karte nájdem bezpečnostný kód?Overovací kód karty (CVC) je trojmiestny bezpečnostný kód kreditnej karty umiestnený na zadnej strane karty.ViacAko sa vykazuje DPH?DPH je, samozrejme, uvedená v každej faktúre zvlášť.ViacAké typy platby sú k dispozícii?Môžeš si vybrať z nasledujúcich platobných možností: Platobná karta (VISA, Mastercard, Maestro), platba na dobierku, Klarna: Zaplať v 3 splátkach, PayPal, Apple Pay a Google Pay.ViacPrečo bola zamietnutá platba platobnou kartou?Môže sa stať, že nie je možné platiť kreditnou kartou z rôznych dôvodov, napr.: technické problémy, chyba v údajoch, platnosť karty, chýbajúce overenie a pod. Ako alternatívu ponúkViacKedy bude suma odpočítaná z mojej platobnej karty?Pri procese platby sú pre teba zakúpené položky rezervované. Až po odoslaní tovaru z nášho skladu bude z tvojej platobnej karty odpočítaná celková účtovaná čiastka odoslaných položViacKedy a ako dostanem svoju faktúru?Faktúru môžeš nájsť v detailoch objednávky vo svojom zákazníckom účte, v sekcii "Tvoje objednávky".ViacMôžem platiť na splátky?Áno, platba na splátky je možná, a to platba na 3 splátky cez spoločnosť Klarna. ViacMôžem si tiež objednať bez DPH (tax-free)?Objednávky bez zaplatenia dane (tax-free orders) nie sú možné.ViacMôžem dostať faktúru na meno mojej spoločnosti?Nie, nie je možné mať firemný zákaznícky účet.ViacDostanem potvrdenie o prijatí platby?Pokiaľ si ako spôsob platby zvolil/-a platbu platobnou kartou, PayPal, Apple Pay alebo Google Pay, objednávka bude dokončená po úspešnom prevode čiastky. Potvrdenie o platbe sa tedViac
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****