Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Čo mám robiť, ak sa môj tovar poškodil pri doručení?
Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho, samozrejme, bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodu pre vrátenie. Všetky informácie k tomu ako postupovať pri vrátení tovaru nájdeš v otázke "Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?".
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?
Ako dlho trvá prevod peňazí na môj účet?
Je možná priama výmena vráteného tovaru?
Dostanem pri vrátení tovaru naspäť sumu za poštovné?
Prečo sa mi nezobrazuje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?
Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?
Ako a kde môžem zadať moje bankové údaje pre prijatie peňazí za vrátený tovar, ktorý bol zaplatený na dobierku?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?
Ako dlho trvá prevod peňazí na môj účet?
Je možná priama výmena vráteného tovaru?
Dostanem pri vrátení tovaru naspäť sumu za poštovné?
Prečo sa mi nezobrazuje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?
Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?
Ako a kde môžem zadať moje bankové údaje pre prijatie peňazí za vrátený tovar, ktorý bol zaplatený na dobierku?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))