Prejsť na hlavný obsah

Čo mám robiť, ak sa môj tovar poškodil pri doručení?

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho, samozrejme, bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodu pre vrátenie. Všetky informácie k tomu ako postupovať pri vrátení tovaru nájdeš v otázke "Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?".

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****