Prejsť na hlavný obsah

Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?

Po zabalení vráteného tovaru do jeho pôvodného balíka a odovzdaní ho na niektorej z pobočiek prepravnej spoločnosti (Slovenská pošta alebo Packeta), je balík na ceste späť do nášho skladu. 

Po prijatí balíka na náš sklad je proces nasledovný:

  1.  Vrátený tovar je skontrolovaný a spustí sa proces vrátenia finančných prostriedkov späť na tvoj účet.
  2. Akákoľvek oprava, údržba alebo vyčistenie vráteného tovaru je uskutočnené priamo v sklade.
  3. Následne je tovar opäť zabalený a pripravený na opätovný predaj.

 

Akékoľvek produkty, ktoré sú poškodené a nemôžu byť opätovne predávané sú odovzdané našim partnerom, ktorí sa postarajú o ich recykláciu. Záleží nám na našej planéte a na dopade, ktorý na ňu máme my.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****