Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Ako a kde môžem zadať moje bankové údaje pre prijatie peňazí za vrátený tovar, ktorý bol zaplatený na dobierku?
Prosím, vlož svoje bankové údaje (IBAN) do svojho zákazníckeho účtu, aby sme ti mohli peniaze vrátiť prevodom na tvoj bankový účet.
- Prihlás sa na aboutyou.sk pomocou svojho e-mailu a hesla
- Prejdi do svojho zákazníckeho účtu (ikona panáčika)
- Vyber sekciu "Bankové údaje"
- Ak si svoje bankové údaje už vložil/-a, klikni, prosím na ikonku ceruzky v pravom hornom rohu obrázku a svoje údaje skontroluj
- Ak si svoje bankové údaje ešte nevložil/-a, prosím, vlož do tejto sekcie nasledovné údaje:
- Meno
- Priezvisko
- IBAN - medzinárodné číslo bankového účtu, ktoré začína písmenami "SK" a celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic). Predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike.
Ihneď akonáhle uložíš alebo aktualizuješ svoje bankové údaje, spustíme proces refundácie peňazí za vrátený tovar na tvoj bankový účet.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?
Ako dlho trvá prevod peňazí na môj účet?
Je možná priama výmena vráteného tovaru?
Dostanem pri vrátení tovaru naspäť sumu za poštovné?
Prečo sa mi nezobrazuje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?
Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?
Čo mám robiť, ak sa môj tovar poškodil pri doručení?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?
Ako dlho trvá prevod peňazí na môj účet?
Je možná priama výmena vráteného tovaru?
Dostanem pri vrátení tovaru naspäť sumu za poštovné?
Prečo sa mi nezobrazuje vrátenie tovaru v prehľade objednávok?
Čo sa stane s mojím tovarom potom, ako ho vrátim späť?
Čo mám robiť, ak sa môj tovar poškodil pri doručení?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))