Prejsť na hlavný obsah

Prečo nedostávam žiadny newsletter, aj keď som prihlásený(á) k odberu?

Po prihlásení k odberu noviniek dostaneš potvrdzovací e-mail s odkazom na aktiváciu. Registrácia bude úspešná iba v prípade, že klikneš na tento odkaz.

Ak nemáš potvrdzovací e-mail vo svojej schránke, môže to byť spôsobené tým, že sa dostal do tvojho spamového adresára. V takom prípade si, prosím, pridaj [email protected] do svojich kontaktov.

Pokiaľ stále nedostávaš náš newsletter, obráť sa, prosím, na náš zákaznícky servis.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****