NAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
S čím mi môže KAY pomôcť?
Chatbot KAY ti môže pomôcť s otázkami, ako je sledovanie objednávky, zrušenie objednávky, kontrola stavu vrátenia položiek a vrátenia peňazí (refundácie), a dokáže ti odpovedať na často kladené otázky. V prípade zložitejších požiadaviek chatbot KAY vytvorí záznam (ticket) a náš tím zákazníckej podpory ťa bude kontaktovať priamo, aby ti pomohol.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Prečo sa ku stiahnutiu príloh zo zákazníckeho servisu musím prihlásiť?
Aplikácia ABOUT YOU je k dispozícii iba vtedy, ak sa nachádzam na Slovensku.
Ako nájdem správnu veľkosť?
Ako v internetovom prehliadači povolím cookies?
Kto je KAY?
KAY nerozumie mojej otázke. Čo mám robiť, ak mi KAY nevie pomôcť a môžem sa obrátiť na človeka?
Ako môžem poskytnúť spätnú väzbu o chatbote KAY?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Prečo sa ku stiahnutiu príloh zo zákazníckeho servisu musím prihlásiť?
Aplikácia ABOUT YOU je k dispozícii iba vtedy, ak sa nachádzam na Slovensku.
Ako nájdem správnu veľkosť?
Ako v internetovom prehliadači povolím cookies?
Kto je KAY?
KAY nerozumie mojej otázke. Čo mám robiť, ak mi KAY nevie pomôcť a môžem sa obrátiť na človeka?
Ako môžem poskytnúť spätnú väzbu o chatbote KAY?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Chatuj s nami
Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))