Prejsť na hlavný obsah

S čím mi môže KAY pomôcť?

Chatbot KAY ti môže pomôcť s otázkami, ako je sledovanie objednávky, zrušenie objednávky, kontrola stavu vrátenia položiek a vrátenia peňazí (refundácie), a dokáže ti odpovedať na často kladené otázky. V prípade zložitejších požiadaviek chatbot KAY vytvorí záznam (ticket) a náš tím zákazníckej podpory ťa bude kontaktovať priamo, aby ti pomohol.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****