Prejsť na hlavný obsah

KAY nerozumie mojej otázke. Čo mám robiť, ak mi KAY nevie pomôcť a môžem sa obrátiť na človeka?

Ak chatbot KAY nedokáže odpovedať na tvoju otázku, skús ju preformulovať alebo použiť kľúčové slová súvisiace s tvojím problémom. Ak sa tým problém nevyrieši, KAY vytvorí záznam (ticket) a následne ťa bude kontaktovať náš tím zákazníckej podpory.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****