Prejsť na hlavný obsah

Čo mám robiť, keď chcem reklamovať tovar?

Pokiaľ bol doručený tovar poškodený, vadný alebo mal iný problém, môžeš ho samozrejme bezplatne poslať späť. Všetky informácie o tom, ako vrátiť tovar nájdeš v časti »Ako môžem vrátiť tovar?«.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****