Bezkontaktné doručenie na ABOUT YOU5

  • Ešte nie si prihlásený/-á

    • Sleduj svoje objednávky
    • Daj like svojim favoritom
  • Tvoj zoznam prianí je prázdny!
      Pridaj niečodo tvojho zoznamu prianí.
  • Tvoj nákupný košík je prázdny!
      Pridaj produkt do svojho košíka.
    Nepodarilo sa ti nič nájsť?
    Nakupovať novinkyObjaviť outfity
Pomoc

Doprava a doručenie

Aká je doba dodania?Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade je 2-4 pracovné dni.ViacAko môžem sledovať svoju objednávku?Po odoslaní balíčka ti na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky spolu s faktúrou. Tento e-mail obsahuje aj číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od mViacAko viem, že som zadal/-a svoju objednávku správne?Svoju objednávku si môžeš otvoriť a skontrolovať prostredníctvom odkazu, ktorý od nás obdržíš v emaili o potvrdení objednávky. Tiež si ju môžeš priamo otvoriť v prehľade objednávokViacAká je cena poštovného?Náklady na dodanie a tiež vrátenie tovaru hradíme my. Poštovné je teda úplne zadarmo.ViacČo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho samozrejme bezplatne vrátiť späť, s uvedeným dôvodom pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti ViacČo je čiastočné doručenie / rozdelenie objednávky?Je pre nás dôležité, aby tvoja objednávka dorazila čo naskôr. Preto sa vo výnimočnom prípade môže stať, že objednávku rozdelíme na niekoľko balíkov a tým zaistíme, že dostaneš objeViacKým bude môj balík doručený?Naše balíky doručuje náš logistický partner, ktorým je Slovenská pošta.ViacMôžem mať odlišnú dodaciu a fakturačnú adresu?Áno, tvoja fakturačná a dodacia adresa môžu byť odlišná. Jednoducho si svoju fakturačnú adresu a adresu doručenia nastav ešte predtým, ako objednávku dokončíš.ViacMôžem si zmeniť adresu doručenia pre už potvrdenú objednávky?Bohužiaľ, následná zmena adresy doručenia už z našej strany nie je možná, keďže objednávka je už vo fáze spracovania. Po odoslaní objednávky ti zašleme email s číslom a odkazom na ViacMôžem si nechať doručiť moju zásielku aj do balíkoboxu alebo na poštu?Áno, balíček je možné doručiť aj do balíkoboxu alebo na poštu. Jednoducho si svoje želané produkty vlož do svojho košíka, prejdi k pokladni a vyber si miesto vydvihnutia.  ViacDo ktorých krajín je možné doručiť tovar?Tovar objednaný na www.aboutyou.sk môže byť doručený len v rámci Slovenskej republiky. About You je však tiež dostupný v Českej republike, Nemecku, Rakúsku, Holandsku, Belgicku, ŠvViac
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Ak nenájdeš v časti Centrum pomoci odpoveď na svoju otázku, stačí nám napísať alebo zavolať.

Napíš nám

Použi náš kontaktný formulár a opíš nám danú záležitosť. Čoskoro sa ti ozveme.
Kontaktný formulár
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-22 hod. / sobota - nedela a sviatky 9-20 hod.)):