Prejsť na hlavný obsah

Čo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho samozrejme bezplatne vrátiť späť, s uvedeným dôvodom pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom, ktorý si si zvolil/a ako spôsob platby. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj prosím svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu (IBAN a BIC sú povinné), aby sme ti mohli vrátiť peniaze.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))