NAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Čo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?
Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžeš ho, samozrejme, bezplatne reklamovať. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom, ktorý bol zvolený ako spôsob platby pri zadávaní objednávky. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu (IBAN, meno a priezvisko), aby sme ti mohli vrátiť peniaze.
Nový produkt si jednoducho objednaj z nášho e-shopu znova.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Požiadať o pomoc
Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))