Prejsť na hlavný obsah

Môžem si nechať doručiť moju zásielku aj do balíkoBOXu/Z-BOXu alebo na poštu/výdajné miesto?

Áno, balík je možné doručiť aj do balíkoBOXu/Z-BOX alebo na poštu/výdajné miesto. Jednoducho si svoje želané produkty vlož do košíka, prejdi k pokladni a vyber si miesto dodania.

Odporúčame ti sledovať stav doručenia zásielky prostredníctvom sledovacieho odkazu, ktorý ti bol zaslaný e-mailom spolu s potvrdením o odoslaní zásielky, alebo prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu kliknutím na sekciu "Tvoje objednávky". Vďaka tomu sa môžeš uistiť, že si svoju objednávku vyzdvihneš na pošte/výdajnom mieste alebo v balíkoBOXe/Z-BOXe skôr, ako sa vráti odosielateľovi.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****