Prejsť na hlavný obsah
02d
09h
28min
54s

ABOUT YOU oslavuje 5 rokov: Až do -50% EXTRA iba v APLIKÁCII

Môžem si zmeniť adresu doručenia pre už potvrdenú objednávky?

Bohužiaľ, následná zmena adresy doručenia už z našej strany nie je možná, keďže objednávka je už vo fáze spracovania.

Po odoslaní objednávky ti zašleme email s číslom a odkazom na sledovanie zásielky. Hneď ako balíček preberie náš logistický partner, Slovenská pošta, bude číslo na sledovanie zásielky fungovať. Pomocou tohto čísla si priamo na stránkach prepravcu: https://www.posta.sk/zmena-zasielky následne môžeš zmeniť svoju adresu doručenia alebo balíček presmerovať na poštu.

Pokiaľ nebude možné nájsť tebou zadanú adresu doručenia alebo tvoju objednávku doručiť, bude vrátená späť k nám na sklad. Akonáhle balík obdržíme a skontrolujeme, vrátime ti peniaze rovnakým spôsobom platby.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))