Prejsť na hlavný obsah

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odoslaní balíčka ti na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky spolu s faktúrou. Tento e-mail obsahuje aj číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner, Slovenská pošta. To môže byť až o niekoľko dní. V prípade, že bola objednávka odoslaná vo viacerých balíčkoch, obdržíš pre každý samostatný odkaz na sledovanie a faktúru.

O plánovanom doručení budeš tiež informovaný/-á SMS správou od kuriéra Slovenskej pošty na telefónne číslo, ktoré si zadal/-a v poslednom kroku objednávky.

Odporúčame ti sledovať stav doručenia zásielky prostredníctvom sledovacieho odkazu, ktorý ti bol zaslaný e-mailom spolu s potvrdením o odoslaní zásielky, alebo prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu kliknutím na sekciu ''Tvoje objednávky''. Vďaka tomu sa môžeš uistiť, že budeš v čase doručovania zásielky doma / že si svoju objednávku vyzdvihneš na pošte alebo v balíkoboxe skôr, ako sa vráti odosielateľovi.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))