Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Po odoslaní balíčka ti na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky spolu s faktúrou. Tento e-mail obsahuje aj číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner, Slovenská pošta. To môže byť až o niekoľko dní. V prípade, že bola objednávka odoslaná vo viacerých balíčkoch, obdržíš pre každý samostatný odkaz na sledovanie a faktúru.
O plánovanom doručení budeš tiež informovaný/-á SMS správou od kuriéra Slovenskej pošty na telefónne číslo, ktoré si zadal/-a v poslednom kroku objednávky.
Odporúčame ti sledovať stav doručenia zásielky prostredníctvom sledovacieho odkazu, ktorý ti bol zaslaný e-mailom spolu s potvrdením o odoslaní zásielky, alebo prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu kliknutím na sekciu ''Tvoje objednávky''. Vďaka tomu sa môžeš uistiť, že budeš v čase doručovania zásielky doma / že si svoju objednávku vyzdvihneš na pošte alebo v balíkoboxe skôr, ako sa vráti odosielateľovi.