Ako môžem sledovať svoju objednávku?
Po odoslaní balíka ti na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky. Tento e-mail obsahuje číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner, Slovenská pošta alebo Packeta. V prípade, že bola objednávka odoslaná vo viacerých balíkoch, obdržíš pre každú zásielku samostatný odkaz na sledovanie.
Predpokladaný termín doručenia je možné sledovať aj vo svojom zákazníckom účte. Tento údaj je pravidelne aktualizovaný.
O plánovanom doručení ťa bude tiež informovať prepravná spoločnosť prostredníctvom SMS správy na telefónne číslo, ktoré bolo zadané v poslednom kroku objednávky.
Odporúčame ti sledovať stav doručenia zásielky prostredníctvom sledovacieho odkazu, ktorý ti bol zaslaný e-mailom spolu s potvrdením o odoslaní zásielky, alebo prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu kliknutím na sekciu "Tvoje objednávky'". Vďaka tomu sa môžeš uistiť, že budeš v čase doručovania zásielky doma, alebo že si svoju objednávku vyzdvihneš na pošte/balíkoBOXe/Z-BOXe skôr, ako sa vráti odosielateľovi.