Prejsť na hlavný obsah

Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Po odoslaní balíka ti na e-mail zašleme potvrdenie o odoslaní tvojej objednávky. Tento e-mail obsahuje číslo a odkaz na sledovanie zásielky, ktorý funguje od momentu, kedy zásielku prevezme náš logistický partner, Slovenská pošta alebo Packeta. V prípade, že bola objednávka odoslaná vo viacerých balíkoch, obdržíš pre každú zásielku samostatný odkaz na sledovanie.

Predpokladaný termín doručenia je možné sledovať aj vo svojom zákazníckom účte. Tento údaj je pravidelne aktualizovaný.

O plánovanom doručení ťa bude tiež informovať prepravná spoločnosť prostredníctvom SMS správy na telefónne číslo, ktoré bolo zadané v poslednom kroku objednávky.

Odporúčame ti sledovať stav doručenia zásielky prostredníctvom sledovacieho odkazu, ktorý ti bol zaslaný e-mailom spolu s potvrdením o odoslaní zásielky, alebo prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu kliknutím na sekciu "Tvoje objednávky'". Vďaka tomu sa môžeš uistiť, že budeš v čase doručovania zásielky doma, alebo že si svoju objednávku vyzdvihneš na pošte/balíkoBOXe/Z-BOXe skôr, ako sa vráti odosielateľovi.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****