Prejsť na hlavný obsah

Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?

Každá naša zásielka obsahuje dodací list a tiež dokumenty potrebné pre vrátenie tovaru - formulár na vrátenie a etiketu.

Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tvoja objednávka bude doručená v niekoľkých balíčkoch. Pri vrátení sa preto uisti, že v balíčku posielaš späť len tie položky, ktoré sú uvedené na dodacom liste. V opačnom prípade sa môže proces vrátenia tovaru predĺžiť. Samozrejme pri posielaní viacerych balíkov nevznikajú žiadne dodatočné náklady. Vrátenie tovaru je vždy zadarmo.

A takto jednoducho môžeš vrátiť tovar:

1. Zabaľ tovar do rovnakého balíčku, v ktorom bol doručený.

2. Pribaľ formulár na vrátenie.

3. Na dobre zatvorený balík nalep etiketu.

4. Prines balík na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty alebo si objednaj kuriéra, ktorý tvoj balík vyzdvihne. Urobiť tak môžeš na stránkach Slovenskej pošty alebo prostredníctvom infolinky dostupnej na tel. čísle 0850 122 413.

 

Pokiaľ nemáš dokumenty potrebné k vráteniu, môžeš si ich jednoducho stiahnuť a vytlačiť vo svojom zákazníckom účte:

1. Prihlás sa pomocou svojej emailovej adresy a hesla.

2. Prejdi do sekcie "Objednávky" vo svojom zákazníckom účte.

3. V prehľade objednávok vyber tú, ktorú chceš vrátiť a v spodnej časti klikni na »Vrátiť tovar«.

4. Otvorí sa nové okno. Prosím, vyber jednotlivé produkty, ktoré chceš vrátiť a klikni na "Vrátiť".

5. Vygenerované dokumenty teraz nájdeš v spodnej časti detailu objednávky. Oba dokumenty si následne stiahni a vytlač. 

 

V prípade otázok sa, prosím, obráť na náš zákaznícky servis.

Hodnota faktúry bude vrátená prostredníctvom zvoleného spôsobu platby po kontrole vrátených položiek. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu na ABOUTYOU.SK (IBAN je povinný), aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nezabudni nám tovar vrátiť v rovnakom stave, v akom bol doručený.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))