Prejsť na hlavný obsah

Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?

Každá naša zásielka obsahuje dodací list a tiež dokumenty potrebné pre vrátenie tovaru –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ formulár na vrátenie a etiketu.

Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tvoja objednávka bude doručená v niekoľkých balíkoch. Pri vrátení sa preto uisti, že v balíku posielaš späť len tie položky, ktoré sú uvedené na dodacom liste. V opačnom prípade sa môže proces vrátenia tovaru predĺžiť. Samozrejme, pri posielaní viacerých zásielok nevznikajú žiadne dodatočné náklady. Vrátenie tovaru je vždy zadarmo.

A takto jednoducho môžeš vrátiť tovar:

  1. Zabaľ tovar do rovnakého balíka, v ktorom ti bol doručený.
  2. Pribaľ formulár na vrátenie.
  3. Na dobre zatvorený balík nalep etiketu.
  4. Prines balík na najbližšiu pobočku prepravnej spoloťnosti, ktorá ti balík doručovala. V prípade Slovenskej pošty máš aj možnosť objednať si kuriéra, ktorý tvoj balík vyzdvihne. Urobiť tak môžeš na stránkach Slovenskej pošty alebo prostredníctvom ich infolinky dostupnej na tel. čísle 0850 122 413.

Pokiaľ nemáš dokumenty potrebné k vráteniu, môžeš si ich jednoducho stiahnuť a vytlačiť vo svojom zákazníckom účte:

  1. Prihlás sa pomocou svojej emailovej adresy a hesla.
  2. Prejdi do sekcie "Tvoje objednávky" vo svojom zákazníckom účte.
  3. V prehľade objednávok vyber tú, ktorú chceš vrátiť a v spodnej časti klikni na "Vrátiť tovar".
  4. Otvorí sa nové okno. Prosím, vyber jednotlivé produkty, ktoré chceš vrátiť a klikni na "Vrátiť".
  5. Vygenerované dokumenty teraz nájdeš v spodnej časti detailu objednávky. Oba dokumenty si následne stiahni a vytlač. 

V prípade, že už nemáš originálny obal, môžeš vrátený tovar zabaliť do iného, pokiaľ sú položky dobre chránené. Uisti sa, že etiketa na vrátenie tovaru zodpovedá konkrétnej objednávke.

Hodnota faktúry bude vrátená prostredníctvom zvoleného spôsobu platby po kontrole vrátených položiek. Pokiaľ si platil/a dobierkou, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu na www.aboutyou.sk (IBAN, meno a priezvisko), aby sme ti mohli vrátiť peniaze. Nezabudni nám tovar vrátiť v rovnakom stave, v akom bol doručený.

Ak máš ďalšie otázky, prosím, obráť sa na náš zákaznícky servis.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.