Môžem zmeniť adresu dodania pre už potvrdenú objednávku?
Zmena dodacej adresy je možná na stránke Slovenskej pošty až do momentu dňa doručenia. Urobiť tak môžeš na stránke: https://www.posta.sk/zmena-zasielky. Pokiaľ nebude možné doručiť objednávku na zadanú doručovaciu adresu, balík bude uložený na pošte v blízkosti bydliska, a po uplynutí stanovenej odbernej lehoty bude vrátený späť k nám.
Pokiaľ tvoju objednávku doručuje Packeta, je možné si svoj balík presmerovať zo Z-BOXu na výdajné miesto. Urobiť tak môžeš priamo v aplikácii Packeta. Viac informácií nájdeš tu: https://www.packeta.sk/blog/presmerovanie-zasielky-po-novom-aj-v-aplikacii-packeta.
Akonáhle balík obdržíme a skontrolujeme, vrátime ti peniaze spôsobom, ktorý bol zvolený ako spôsob platby pri zadávaní objednávky. Pokiaľ bola objednávka zaplatená na dobierku, zadaj, prosím, svoje bankové údaje do svojho zákazníckeho účtu na www.aboutyou.sk, aby sme ti mohli vrátiť peniaze bankovým prevodom.