Prejsť na hlavný obsah

Môžem stornovať svoju objednávku, keď ešte nebola odoslaná?

Stornovanie objednávky je možné v prípade, že tvoja objednávka ešte nebola spracovaná na našom sklade. Náš sklad však spracováva objednávky rýchlym tempom, preto sa môže stať, že už po pár minútach nebude možné objednávku stornovať.


Najrýchlejším spôsobom ako stornovať objednávku je otvoriť si ju vo svojom zákazníckom účte a vybrať možnosť zrušenia doručenia objednávky.
Upozorňujeme, že je možné stornovať iba všetky produkty, ktoré sú súčasťou doručenia. Ak by bola tvoja objednávka rozdelená na niekoľko doručení a chceš stornovať celú objednávku, je potrebné stornovať všetky naplánované doručenia. Bohužiaľ, nie je možné stornovať iba vybrané produkty z daného doručenia. Po požiadaní o zrušenie objednávky dostaneš e-mail o stave tejto žiadosti.


V prípade akýchkoľvek otázok sa neváhaj obrátiť na náš zákaznícky servis na bezplatnom tel. čísle 0800 008 118 - hovory zo zahraničia môžu byť spoplatnené.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))