Prejsť na hlavný obsah

Môžem spraviť objednávku aj cez mobilné zariadenie?

Samozrejme, svoju objednávku si môžeš kedykoľvek vytvoriť taktiež prostredníctvom tabletu alebo smartfónu. Jednoducho navštív náš e-shop cez mobilný webový prehliadač - rozloženie webovej stránky je špeciálne prispôsobené pre mobilné zariadenia. Okrem toho máme k dispozícii aplikáciu pre iOS aj Android, ktorú si vieš stiahnuť z App Store alebo Google Play Store. 

Vyskytujú sa problémy s používaním aplikácie alebo s objednávaním cez ňu? Skontroluj, či máš v zariadení nainštalovanú najnovšiu verziu. Ak chceš aplikáciu aktualizovať, stiahni si najnovšiu verziu z App Store alebo Google Play Store. V prípade otázok ohľadom stiahnutia alebo používania aplikácie sa, prosím, obráť na náš zákaznícky servis.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****