Prejsť na hlavný obsah

Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?

Proces vrátenia tovaru môže trvať až do 14 dní. Nemusíš sa obávať v prípade, že to trvá trochu dlhšie. Ak chceš skontrolovať aktuálny stav vrátenej zásielky, na webstránke nášho prepravcu zadaj číslo na sledovanie vrátenej zásielky. Toto číslo môžeš nájsť na potvrdení o odovzdaní vrátenej zásielky prepravcovi. Ak už bola tvoja zásielka úspešne doručená do nášho skladu, práve prebieha spracovanie tvojho vráteného tovaru. Ak sa ti však zobrazuje informácia, že zásielka bola prijatá v sklade už pred pár dňami, kontaktuj prosím náš zákaznícky servis.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****