Prejsť na hlavný obsah

Bola mi doručená nesprávna veľkosť alebo farba produktu. Ako si môžem objednať produkt v správnej veľkosti/farbe s využitím Black Friday zliav?

Prosím, prijmi naše ospravedlnenie za chybné doručenie tvojej objednávky. Prosím, jednoducho vráť chybný tovar štandardným spôsobom. Na formulár pre vrátenie tovaru v krátkosti napíš poznámku pre našich kolegov v sklade o nesprávnom doručení. Následne sa môžeš obrátiť na náš zákaznícky servis, ktorý ti zašle náhradný zľavový kupón ako kompenzáciu za vzniknutú situáciu a ty si tak budeš objednať produkt opäť za rovnakú cenu.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****