Kalendár vydania nových tenisiek
Objaviť všetky vydania nových tenisiekNAKUPOVAŤ PODĽA STRIHU
Populárne
NAKUPOVAŤ PODĽA KATEGÓRIE
Populárne
Top značky
Bola mi doručená nesprávna veľkosť alebo farba produktu. Ako si môžem objednať produkt v správnej veľkosti/farbe s využitím Black Friday zliav?
Prosím, prijmi naše ospravedlnenie za chybné doručenie tvojej objednávky. Prosím, jednoducho vráť chybný tovar štandardným spôsobom. Na formulár pre vrátenie tovaru v krátkosti napíš poznámku pre našich kolegov v sklade o nesprávnom doručení. Následne sa môžeš obrátiť na náš zákaznícky servis, ktorý ti zašle náhradný zľavový kupón ako kompenzáciu za vzniknutú situáciu a ty si tak budeš objednať produkt opäť za rovnakú cenu.
Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Objednal/-a som si produkt počas skorších výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť aktuálne nižšiu cenu výpredaja?
Podľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?
Vzťahujú sa Black Friday kampane na všetky položky v obchode?
Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?
Nevidím zľavovú akciu v mojej mobilnej aplikácii. Čo musím urobiť, aby bolo možné vyžiť zľavy?
Tu nájdeš ďalšie odpovede
Objednal/-a som si produkt počas skorších výpredajov, no teraz vidím, že rovnaký produkt je zľavnený ešte viac. Ako môžem využiť aktuálne nižšiu cenu výpredaja?
Podľa informácii z môjho odkazu na sledovanie zásielky je moja objednávka v rovnakom stave "elektronicky podaná" už pár dní bez zmeny. Kedy sa stav mojej objednávky posunie ďalej?
Vzťahujú sa Black Friday kampane na všetky položky v obchode?
Neprišlo mi na email potvrdenie o vrátení tovaru. Ako sa môžem uistiť, že proces vrátenia prebehol správne a vrátený produkt bol doručený k vám na sklad?
Nevidím zľavovú akciu v mojej mobilnej aplikácii. Čo musím urobiť, aby bolo možné vyžiť zľavy?
Zákaznícky servis
Nepomohli ti naše odpovede?
Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.
Chatuj s nami
Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.
Zavolaj nám
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))























































