Ako funguje proces platby na dobierku a následné vrátenie peňazí v prípade vrátenia tovaru?
V prípade platby na dobierku maj, prosím, na pamäti, že za tovar zaplatíš až v momente doručenia tvojho balíku (domov, pošta, výdajné miesto, BalíkoBOX/Z-BOX). Ak sa neskôr tovar rozhodneš vrátiť, peniaze ti vrátime bankovým prevodom. Vlož preto svoje bankové údaje (IBAN) do svojho zákazníckeho účtu nasledovným spôsobom:
1. Prihlás sa na aboutyou.sk pomocou svojho e-mailu a hesla
2. Prejdi do svojho zákazníckeho účtu (ikona panáčika)
3. Vyber sekciu "Bankové údaje"
4. Ak si svoje bankové údaje už vložil/-a, skontroluj, prosím, či sú posledné 4 číslice správne
5. Ak si svoje bankové údaje ešte nevložil/-a, prosím, vlož do tejto sekcie nasledovné údaje:
- Meno
- Priezvisko
- IBAN - medzinárodné číslo bankového účtu, ktoré začína písmenami "SK" a celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic). Predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike.
Ihneď ako uložíš alebo aktualizuješ svoje bankové údaje, spustíme proces refundácie peňazí za vrátený tovar na tvoj bankový účet.