Prejsť na hlavný obsah

Ako funguje proces platby na dobierku a následné vrátenie peňazí v prípade vrátenia tovaru?

V prípade, že si si zvolil/-a platbu na dobierku maj, prosím, na pamäti, že za tovar zaplatíš až v momente doručenia tvojho balíku kuriérom alebo na pošte.

Ak sa neskôr tovar rozhodneš vrátiť, peniaze ti vrátime bankovým prevodom.

Vlož preto svoje bankové údaje (IBAN) do svojho zákazníckeho účtu nasledovným spôsobom:

1. Prihlás sa na aboutyou.sk pomocou svojho e-mailu a hesla

2. Prejdi do svojho zákazníckeho účtu (ikona panáčika)

3. Vyber sekciu "Bankové údaje"

4. Ak si svoje bankové údaje už vložil/-a, klikni, prosím na ikonku ceruzky v pravom hornom rohu obrázku a svoje údaje skontroluj

5. Ak si svoje bankové údaje ešte nevložil/-a, prosím, vlož do tejto sekcie nasledovné údaje:

 

- Meno

- Priezvisko

- IBAN - medzinárodné číslo bankového účtu, ktoré začína písmenami "SK" a celkovo sa skladá z 24 znakov (2 písmená a 22 číslic). Predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republike.

 

Ihneď akonáhle uložíš alebo aktualizuješ svoje bankové údaje, spustíme proces refundácie peňazí za vrátený tovar na tvoj bankový účet.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))