Môžem si upraviť svoje dáta?
Po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu si v sekcii "Profil a zabezpečenie" môžeš upraviť svoje osobné údaje (meno, dátum narodenia, telefónne číslo).
Pre zmenu e-mailovej adresy je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis.
Svoju adresu si môžeš zmeniť pri svojej ďalšej objednávke - jednoducho zadaj svoju novú adresu doručenia alebo novú fakturačnú adresu v procese objednávky.
Bohužiaľ, zmena adresy pre už existujúcu a potvrdenú objednávku nie je možná. Avšak, žiadne obavy. Ak si si svoju objednávku objednal/-a na nesprávnu adresu doručenia, balíček sa automaticky vráti späť k nám a v prípade, že už bola objednávka zaplatená Ti budú peniaze vrátené rovnakým spôsobom platby. Následne si môžeš tovar objednať ešte raz.
Pri zmene svojich osobných údajov od nás vždy dostaneš potvrdzujúci email.