Prejsť na hlavný obsah

Môžem si upraviť svoje dáta?

Po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu si v sekcii "Profil a zabezpečenie" môžeš upraviť svoje osobné údaje (meno, dátum narodenia, telefónne číslo).

Pre zmenu e-mailovej adresy je potrebné kontaktovať náš zákaznícky servis.

Svoju adresu si môžeš zmeniť pri svojej ďalšej objednávke - jednoducho zadaj svoju novú adresu doručenia alebo novú fakturačnú adresu v procese objednávky.

Bohužiaľ, zmena adresy pre už existujúcu a potvrdenú objednávku nie je možná. Avšak, žiadne obavy. Ak si si svoju objednávku objednal/-a na nesprávnu adresu doručenia, balíček sa automaticky vráti späť k nám a v prípade, že už bola objednávka zaplatená Ti budú peniaze vrátené rovnakým spôsobom platby. Následne si môžeš tovar objednať ešte raz.

Pri zmene svojich osobných údajov od nás vždy dostaneš potvrdzujúci email.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))