Prejsť na hlavný obsah

Môžem si upraviť svoje dáta?

Po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu si v sekcii "Profil a zabezpečenie" môžeš upraviť svoje osobné údaje (meno, dátum narodenia, e-mailovú adresu a telefónne číslo).

Zmenu adresy môžeš vykonať pri svojej ďalšej objednávke jednoducho zadaj svoju novú adresu doručenia alebo novú fakturačnú adresu v procese vytvárania objednávky.

Bohužiaľ, zmena adresy pre už existujúcu a potvrdenú objednávku nie je možná. Avšak, žiadne obavy. Ak si si svoju objednávku objednal/-a na nesprávnu adresu doručenia, balík bude automaticky vrátený späť k nám a v prípade, že už bola objednávka zaplatená, peniaze ti budú vrátené rovnakým spôsobom platby, aký bol zvolený pri vytváraní objednávky. Následne si môžeš tovar objednať ešte raz.

Pri zmene svojich osobných údajov od nás vždy obdržíš potvrdzujúci email.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Chatuj s nami

Získaj nepretržitú pomoc od nášho chatbota a vyhni sa čakaniu.

Zavolaj nám

Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))

0800 008 118****