Môžem si upraviť svoje dáta?
Po prihlásení do svojho zákazníckeho účtu si v sekcii "Profil a zabezpečenie" môžeš upraviť svoje osobné údaje (meno, dátum narodenia, telefónne číslo).
Zmenu adresy môžeš vykonať pri svojej ďalšej objednávke – jednoducho zadaj svoju novú adresu doručenia alebo novú fakturačnú adresu v procese vytvárania objednávky.
Bohužiaľ, zmena adresy pre už existujúcu a potvrdenú objednávku nie je možná. Avšak, žiadne obavy. Ak si si svoju objednávku objednal/-a na nesprávnu adresu doručenia, balík bude automaticky vrátený späť k nám a v prípade, že už bola objednávka zaplatená, peniaze ti budú vrátené rovnakým spôsobom platby, aký bol zvolený pri vytváraní objednávky. Následne si môžeš tovar objednať ešte raz.
Pri zmene svojich osobných údajov od nás vždy obdržíš potvrdzujúci email.