Prejsť na hlavný obsah

Ako funguje služba "Zaplať v 3 splátkach" od Klarny?

Ako funguje služba "Zaplať v 3 splátkach" od Klarny?


"Zaplať neskôr v 3 splátkach" s Klarnou je platobná metóda, ktorá ti umožňuje rozložiť náklady na tvoju objednávku do 3 rovnakých bezúročných mesačných splátok.


Po potvrdení objednávky v pokladni ti príde výzva na zaplatenie prvej z troch splátok. Druhá a tretia splátka budú automaticky stiahnuté z debetnej alebo kreditnej karty, ktorá bola zadaná počas vytvárania objednávky v pokladni, o 30, resp. 60 dní neskôr.


Po zadaní objednávky obdržíš e-mail s potvrdením objednávky a samostatný e-mail od spoločnosti Klarna so všetkými údajmi ohľadom platby.


Máš problém so službou "Zaplať neskôr v 3 splátkach" od Klarny?

Ak máš nejaké problémy so zadávaním objednávky s Klarnou, môže to byť spôsobené jedným z nasledujúcich dôvodov:


- Klarna možno zamietla tvoju žiadosť o platbu. Odporúčame ti zvoliť si iný spôsob platby alebo zadať objednávku za nižšiu sumu.


- Klarna možno nemohla skontrolovať tvoje údaje pomocou fakturačnej adresy, ktorá bola uvedená. Odporúčame uistiť sa, že tvoja fakturačná adresa je rovnaká, ako adresa, na ktorú sú zaregistrované tvoje bankové/kreditné karty.


- Ak používaš službu Klarna po prvýkrát a zasielaš tovar na inú adresu, ako je tvoja fakturačná adresa, v takom prípade môže byť platba zamietnutá.


- Na predchádzajúcich výpisoch Klarny môžeš mať neuhradené platby. Akonáhle budú splatené, skús znovu využiť platbu s Klarnou. Pokiaľ boli neuhradené výpisy zaplatené len nedávno, počkaj, prosím, 24 hodín, kým znovu skúsiš zaplatiť pomocou Klarny.

- Je možné, že nebolo vyplnené povinné pole v pokladni, napr. dátum narodenia.

 

- To, že ťa Klarna odmietne pri jednej žiadosti o platbu, neznamená, že dôjde k odmietnutiu aj nabudúce. Podobne, ak bola tvoja žiadosť prijatá pre jednu platbu, nemusí to nutne znamenať, že budú prijaté všetky tvoje budúce platby.

Bola táto odpoveď užitočná?
Tvoja spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá. Pomáha nám zlepšovať sa.
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Nájdi odpoveď na svoju otázku len niekoľkými kliknutiami alebo nás pre požiadanie pomoci kontaktuj.

Požiadať o pomoc

Navštív naše centrum pomoci, kde nájdeš odpovede na najčastejšie otázky alebo nám napíš
Žiadosť o pomoc
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-20 hod. / sobota & sviatky 9-18 hod.))