Ako funguje služba "Zaplať v 3 splátkach" od Klarny?
Ako funguje služba "Zaplať v 3 splátkach" od Klarny?
"Zaplať neskôr v 3 splátkach" s Klarnou je platobná metóda, ktorá ti umožňuje rozložiť náklady na tvoju objednávku do 3 rovnakých bezúročných mesačných splátok.
Po potvrdení objednávky v pokladni ti príde výzva na zaplatenie prvej z troch splátok. Druhá a tretia splátka budú automaticky stiahnuté z debetnej alebo kreditnej karty, ktorá bola zadaná počas vytvárania objednávky v pokladni, o 30, resp. 60 dní neskôr.
Po zadaní objednávky obdržíš e-mail s potvrdením objednávky a samostatný e-mail od spoločnosti Klarna so všetkými údajmi ohľadom platby.
Máš problém so službou "Zaplať neskôr v 3 splátkach" od Klarny?
Ak máš nejaké problémy so zadávaním objednávky s Klarnou, môže to byť spôsobené jedným z nasledujúcich dôvodov:
- Klarna možno zamietla tvoju žiadosť o platbu. Odporúčame ti zvoliť si iný spôsob platby alebo zadať objednávku za nižšiu sumu.
- Klarna možno nemohla skontrolovať tvoje údaje pomocou fakturačnej adresy, ktorá bola uvedená. Odporúčame uistiť sa, že tvoja fakturačná adresa je rovnaká, ako adresa, na ktorú sú zaregistrované tvoje bankové/kreditné karty.
- Ak používaš službu Klarna po prvýkrát a zasielaš tovar na inú adresu, ako je tvoja fakturačná adresa, v takom prípade môže byť platba zamietnutá.
- Na predchádzajúcich výpisoch Klarny môžeš mať neuhradené platby. Akonáhle budú splatené, skús znovu využiť platbu s Klarnou. Pokiaľ boli neuhradené výpisy zaplatené len nedávno, počkaj, prosím, 24 hodín, kým znovu skúsiš zaplatiť pomocou Klarny.
- Je možné, že nebolo vyplnené povinné pole v pokladni, napr. dátum narodenia.
- To, že ťa Klarna odmietne pri jednej žiadosti o platbu, neznamená, že dôjde k odmietnutiu aj nabudúce. Podobne, ak bola tvoja žiadosť prijatá pre jednu platbu, nemusí to nutne znamenať, že budú prijaté všetky tvoje budúce platby.