Prejsť na hlavný obsah

Akým spôsobom je možné vrátiť tovar?

Súčasťou každého balíka sú všetky potrebné dokumenty na vrátenie. Na balík s tovarom, ktorý chceš vrátiť, treba nalepiť etiketu na vrátenie tovaru a do balíka následne vložiť formulár pre vrátenie tovaru.

Vo výnimočných prípadoch je možné, že ti objednávka bola doručená v niekoľkých balíčkoch. Pri vrátení sa uisti, že v balíčku posielaš späť len tie položky, ktoré sú uvedené na dodacom liste a formulári pre vrátenie tovaru. V opačnom prípade by sa celý proces ohľadom vrátenia tovaru mohol predĺžiť. Samozrejme, pri odosielaní viacerých balíkov ti nevznikajú žiadne dodatočné náklady. Vrátenie tovaru je vždy zadarmo.

A takto jednoducho môžeš vrátiť tovar:

1. Zabaľ tovar do rovnakého balíčku, v ktorom ti bol doručený
2. Do balíka vlož formulár pre vrátenie tovaru
3. Na dobre uzatvorený balík nalep etiketu na vrátenie
4. Odovzdaj balík na najbližšej pobočke Slovenskej pošty alebo si objednaj kuriéra, ktorý tvoj balík                  vyzdvihne. Urobiť tak môžeš na stránkach Slovenskej pošty alebo prostredníctvom infolinky na tel.
čísle 0850 122 413

Pokiaľ už nemáš dokumenty potrebné k vráteniu, môžeš si ich jednoducho stiahnuť vo svojom zákazníckom účte a následne vytlačiť:

1. Prihlás sa do svojho zákazníckeho účtu a prejdi do sekcie „Objednávky“.
2. Vyber objednávku, ktorú chceš vrátiť a v prehľade objednávky prejdi do spodnej časti "Vrátenie". Následne klikni na „Vrátiť tovar“.
3. Vyber produkty, ktoré chceš vrátiť a klikni na „Vrátiť“.
4. Po zadaní vrátenia objednávky sa automaticky vrátiš späť do prehľadu svojej objednávky. V spodnej          časti pod zoznamom produktov nájdeš príslušnú etiketu na vrátenie tovaru a formulár na vrátenie              tovaru vo formáte PDF, ktoré si je potrebné vytlačiť.

V prípade, že máš technické problémy, poprípade potrebuješ nejako inak pomôcť s týmto procesom, neváhaj kontaktovať náš zákaznícky servis.

Po skontrolovaní vrátených položiek ti bude vrátená celková suma prostredníctvom rovnakého spôsobu platby, prípadne prevodom na tvoj bankový účet ak bola zvolená platba na dobierku.

Nezabudni na to, že je nevyhnutné vrátiť položky v takom stave, v akom boli prijaté. Poškodené veci nie je možné vrátiť.

Bola táto odpoveď užitočná?