Marc O’Polo – škandinávsky štýl a prírodné materiály
Príbeh značky Marc O’Polo sa začal písať v roku 1967 vo švédskom Štokholme. Traja priatelia sa rozhodli predstaviť svetu kolekciu, ktorá sa hlasno vyhranila voči syntetickým a umelým materiálom vtedy veľmi populárnym v móde. Svoje silné ocenenie pre prírodné materiály značka vyjadrila hneď v prvej reklamnej kampani, ktorá prezentovala kolekciu tričiek vyrobených z ručne zbieranej indickej bavlny. Čím sa značke Marc O’Polo podarilo prilákať medzinárodnú pozornosť? Na čiernom pozadí sa vynímala čerstvá jahoda a nenápadný názov „Marc O’Polo“. Táto kampaň sa stala ohromným hitom a vyniesla značku na predné stránky medzinárodných módnych časopisov. Odkaz bol jasný: Marc O’Polo – to sú prírodné materiály, pohodlie a originalita. A počas rokov sa na smerovaní značky nič nezmenilo. Hneď nasledujúci rok sa jeden z najväčších módnych magnátov v Európe vyjadril na adresu brandu týmito slovami: „Nie je to len niečo nové, je to niečo revolučné!“
Marc O’Polo online – originálne kúsky plné inšpirácie
Ak sa dnes pozrieš na portfólio značky Marc O’Polo zistíš, že toto vyjadrenie je stále pravdivé a nič sa na ňom nezmenilo. Od svojich prvých krokov bol brand zosobnením sviežeho kvalitného štýlu, ktorý si našiel milovníkov po celej Európe. Jedným z najväčších míľnikov firmy bolo založenie divízie Marc O’Polo Shoes v roku 2005. Od tejto chvíle značka rozširovala svoje portfólio a v priebehu niekoľkých rokov zákazníci po celom svete chápu, že brand neponúka nič, čo by bolo vyrobené z iných ako prírodných a tých najkvalitnejších materiálov. O pár rokov neskôr úspech spoločnosti rozšíril vznik ďalšej divízie – Marc O’Polo Denim. V roku 2014 značka urobila odvážny krok, ktorý priniesol neočakávaný úspech. Oscarový herec Jeff Bridges sa stal tvárou kampane, ktorej cieľom bolo zvýšiť povedomie o emocionálnom zdraví a mindfulness. Label v nasledujúcich rokoch spolupracoval s mnohými ďalšími umelcami na tvorbe a prezentácii svojich kolekcií – medzi ne sa zaradili herečka Uma Thurman, fotograf Mario Sorrenti či ilustrátor Garance Doré.
Marc O’Polo eshop spája materiály z východu a štýl zo západu
V portfóliu Marc O’Polo nájdeš kvalitné kúsky, ktoré osviežia tvoj šatník. Neboj sa vyskúšať vynikajúce bundy, mikiny, bavlnené tričká, topy ale aj nohavice a pohodlnú obuv na každý deň. Oblečenie Marc O’Polo predstavuje to najlepšie zo športovej elegancie. Na ABOUT YOU nájdeš stovky kúskov, ktoré ti prinesú prvotriedne pohodlie a v ktorých sa budeš cítiť výnimočne. Ako vidíš, Marc O’Polo nie je značka s rýchlou módou, je to značka, ktorej záleží na kvalitných materiáloch a na zodpovednom prístupe k svojim zákazníkom. Kúpou produktov navyše podporuješ dobrú vec. Brand už vyše 50 rokov podporuje budovanie škôl v Afrike a mnohé iné charitatívne činnosti. Marc O’Polo je zosobnením individuality, originálneho myslenia a osobnej slobody. A vždy takým aj zostane.