• Ešte nie si prihlásený/-á

    • Sleduj svoje objednávky
    • Daj like svojim favoritom
  • Tvoj zoznam prianí je prázdny!
      Pridaj niečodo tvojho zoznamu prianí.
  • Tvoj nákupný košík je prázdny!
      Pridaj produkt do svojho košíka.
    Nepodarilo sa nič nájsť?
    Nakupovať novinkyObjaviť outfity
Pomoc

Doprava a doručenie

Aká je doba dodania?Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade je 2-4 pracovné dni.ViacAko môžem sledovať svoju objednávku?Na váš e-mail vám zašleme potvrdenie o odoslaní vašej objednávky s faktúrou. Tento e-mail obsahuje aj odkaz na sledovanie zásielky, ktorý môže fungovať až za niekoľko dní. V prípadViacAko viem, že som zadal(a) svoju objednávku správne?Ak chcete skontrolovať, či bola vaša objednávka prijatá správne, môžete ju zobraziť v potvrdení objednávky, ktoré vám zašleme na váš e-mail. V prípade, že máte zákaznícky účet, sa ViacAká je cena poštovného?Náklady na dodanie a tiež vrátenie tovaru hradíme my. Poštovné je teda úplne zadarmo.ViacČo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedeným dôvodom pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime vámViacČo je čiastočné doručenie / rozdelenie objednávky?Je pre nás dôležité, aby vaša objednávka dorazila čo naskôr. Preto sa vo výnimočnom prípade môže stať, že objednávku rozdelíme na niekoľko balíkov a tým zaistíme, že dostanete objeViacKým bude môj balík doručený?Naše produkty zasielam našim logistickým partnerom, ktorým je Slovenská pošta.ViacMôže byť moja dodacia a fakturačná adresa rozdielna?Vaša fakturačná a dodacia adresa môže byť rozdielna. Jednoducho si zvoľte spôsob platby PayPal, platobnou kartou alebo na dobierku a potom zadajte vami preferovanú dodaciu adresu.ViacMôžem si upraviť svoje dáta?Po prihlásení do zákazníckeho účtu môžete vidieť a upravovať dáta týkajúce sa vašej adresy. Pre zmenu e-mailovej adresy, telefónneho čísla alebo mena sa, prosím, obráťte na náš zákViacMôžem si nechať doručiť moju zásielku aj do Parcelshopu alebo na poštu?Áno, balíček je možné doručiť aj do balíkoboxu alebo na poštu.ViacDo ktorých krajín je možné doručiť tovar?Momentálne je možné doručiť náš tovar v rámci Slovenskej republiky, Českej republiky, Nemecka, Rakúska, Holandska, Belgicka, Švajčiarska, Poľska, Maďarska a Rumunska. Ak chcete dosViac
Zákaznícky servis

Nepomohli ti naše odpovede?

Ak nenájdeš v časti Centrum pomoci odpoveď na svoju otázku, stačí nám napísať alebo zavolať.

Napíš nám

Použi náš kontaktný formulár a opíš nám danú záležitosť. Čoskoro sa ti ozveme.
Kontaktný formulár
Bezplatná zákaznícka linka (pondelok - piatok 8-22 hod. / sobota - nedela a sviatky 9-20 hod.)):