• Rýchla objednávka
    • Jednoduché sledovanie zásielky
    • Jednoduché vrátenie tovaru
  • Tvoj zoznam prianí je prázdny!
      Pridaj niečodo tvojho zoznamu prianí.
  • Tvoj nákupný košík je prázdny!
      Pridaj produkt do svojho košíka.
    Nepodarilo sa nič nájsť?
    Nakupovať novinkyObjaviť outfity

Objednávka

Objednávať z ABOUT YOU je úplne jednoduché: po vložení požadovaných položiek do nákupného košíka kliknite na položku »Prejsť k pokladni«. Pre zadanie objednávky je potrebné si vytvoriť zákaznícky účet. Ako nový zákazník tak môžete jednoducho urobiť v procese objednávky. Ak už máte zákaznícky účet, môžete sa jednoducho prihlásiť pomocou užívateľských údajov (e-mailovej adresy a hesla). Následne budete vedení procesom objednávky v troch krokoch (adresa - spôsob platby - potvrdenie objednávky).

Bohužiaľ objednávanie prostredníctvom telefónu nie je momentálne možné. Náš ABOUT YOU zákaznícky servis je vám ale kedykoľvek k dispozícii, ak máte otázky ohľadom online objednávky, reklamácie alebo procesu vrátenia tovaru.

Áno, na to aby ste si objednali na stránkach ABOUT YOU musíte mať zákaznícky účet. Registrácia je veľmi jednoduchá. Všetko čo treba je meno, e-mailová adresa a heslo.

Pre vaše objednávky na ABOUT YOU nie je stanovená minimálna hodnota.

V podstate neexistuje žiadny limit na vaše objednávky na ABOUT YOU. Maximálna hodnota objednávky závisí od zvoleného poskytovateľa platieb.

Pre prehľad vašich predchádzajúcich objednávok sa prihláste na stránke www.aboutyou.sk pomocou vašej e-mailovej adresy a hesla. V menu v sekcii »Zákaznícky účet« potom môžete nájsť prehľad všetkých vašich predchádzajúcich objednávok.

Stornovať je na ABOUT YOU možné, pokiaľ ešte nebola objednávka odoslaná. Prosím, kontaktujte telefonicky náš zákaznícky servis, aby sme ihneď preverili vašu žiadosť o stornovanie objednávky. Zákaznícky servis môžete kedykoľvek bezplatne kontaktovať na telefónnom čísle 0800 008 118 alebo prostredníctvom e-mailu zakaznickyservis@aboutyou.sk. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky. .

Následná zmena dodacej adresy je môžná na stránke Slovenskej pošty do momentu dňa doručenia. Urobiť tak môžete na: https://www.posta.sk/zmena-zasielky. Pokiaľ nebude možné nájsť vami zadanú doručovaciu adresu alebo vašu objednávku dodať, bude uložená na pošte v blízkosti vášho bydliska a po uplynutí stanovenej lehoty bude vrátená späť k nám. Akonáhle balíček obdržíme a skontrolujeme, vrátime vám peniaze spôsobom, ktorý ste si zvolili ako spôsob platby. Pokiaľ ste platili dobierkou, zadajte, prosím svoje bankové údaje do vášho zákazníckeho účtu na ABOUTYOU.SK (IBAN a BIC sú povinné) aby sme vám mohli vrátiť peniaze..

Momentálne je možné doručiť náš tovar v rámci Slovenskej republiky, Českej republiky, Nemecka, Rakúska, Holandska, Belgicka, Švajčiarska, Poľska a Maďarska. Ak chcete dostať informácie hneď ako bude možné doručiť objednávku i do iných krajín, prihláste sa k odberu nášho newslettera.

Neobávajte sa, ešte je tu šanca, že tovar bude opäť dostupný. Bohužiaľ vám nedokážeme povedať, kedy presne sa tak stane. Otvorte stránku s detailnými informáciami o produkte a zvoľte vami požadovanú veľkosť. Potom zadajte svoj e-mail, aby ste automaticky dostali správu, hneď ako bude produkt znovu k dispozícii.

Po odoslaní vašej objednávky dostanete potvrdzujjúci e-mail o prijatí vašej objednávky s informáciami o vybraných produktoch, vašej fakturačnej a dodacej adrese a spôsobu platby. V prípade otázok kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis prostredníctvom e-mailu zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo na bezplatnom telefónnom čísle 0800 008 118. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Ak chcete skontrolovať, či bola vaša objednávka prijatá správne, môžete ju skontrolovať v potvrdení objednávky, ktoré vám zašleme na váš e-mail. Môžete sa jednoducho prihlásiť na stránke www.aboutyou.sk pomocou vašej e-mailovej adresy a hesla. V sekcii »Zákaznícky účet« nájdete prehľad všetkých vašich objednávok. V prípade, že máte otázky týkajúce sa objednávky alebo vaša objednávka nebola zadaná správne, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis e-mailom zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo na bezplatnom telefónnom čísle 0800 008 118. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Chceme vám poskytnúť čo najlepšie služby, ku ktorým patrí predovšetkým rýchle a bezproblémové spracovanie vašej objednávky. Váš dátum narodenia potrebujeme, aby sme vás v prípade zhody mien mohli jasne odlíšiť od ostatných zákazníkov a tiež ako dôkaz o dovŕšení plnoletosti.

Samozrejme, kedykoľvek si tiež môžete objednať prostredníctvom tabletu alebo smartphonu. Jednoducho navštívte náš ABOUT YOU e-shop cez internetový prehliadač vo vašom mobilnom zariadení, rozhranie webovej stránky je špeciálne prispôsobené. Okrem toho ponúkame tiež aplikáciu pre iOS a Android. Stiahnuť si ju môžete vo vašom App Store alebo Google Play Store, kde ju nájdete po zadaní kľúčového slova ABOUT YOU. V prípade otázok ohľadom stiahnutia alebo používania aplikácie sa, prosím, obráťte na náš zákaznícky servis.

Platba

Môžete si vybrať z nasledovných platobných možností: platba platobnou kartou, PayPal a platba na dobierku.

Faktúru obdržíte prostredníctvom e-mailu, ihneď ako vám objednávku odošleme.

Nie, na ABOUT YOU nie je možné mať firemný zákaznícky účet.

DPH je samozrejme uvedená v každej faktúre zvlášť.

Objednávky bez zaplatenia dane (tax-free orders) nie sú možné.

Bohužiaľ, momentálne neposkytujeme možnosť nákupu na splátky.

Pokiaľ ste si ako spôsob platby zvolili PayPal alebo platbu platbnou kartou, objednávka bude dokončená po úspešnom prevode čiastky. Potvrdenie o platbe sa teda pre tieto spôsoby objaví v okne internetového prehliadača. V prípade platby na dobierku prebehne platobný proces pri doručení zásielky našim poskytovateľom logistických služieb.

Pri procese platby sú pre vás zakúpené položky rezervované. Až po odoslaní tovaru bude vašej platobnej karte účtovaná čiasta celkovo dodaných položiek.

Môže sa stať, že nie je možné platiť kreditnou kartou z rôznych dôvodov, napr.: technické problémy, chyba v údajoch, platnosť karty, chýbajúce overenie a pod. Ako alternatívu ponúkame iné platobné metódy: dobierka a PayPal.

Overovací kód karty (CVC) je trojmiestny bezpečnostný kód kreditnej karty umiestnený na zadnej strane karty.

SEPA (Single Euro Payments Area) znamená jednotná oblasť pre platbu v eurách. Označuje sa tak nová jednotná regulácia pre vnútroštátne a európske platby. IBAN (International Bank Account Number alebo medzinárodné číslo bankového účtu) predstavuje číslo, ktoré nahradzuje všetky údaje o účte (číslo účtu a bankový kód v Slovenskej republice). BIC (Business Identifier Code) je mezinárodne štandardizovaný bankový kód, ktorý jednoznačne identifikuje banku v medzinárodnom platobnom styku.

Zľavové kupóny

Pokiaľ máte zľavový kupón, môžete ho uplatniť priamo pri realizácii platby. Jednoducho ho vložte do riadku »Zľavový kód«. Celková suma vašej objednávky sa potom automaticky upraví a hodnota zľavového kódu sa odpočíta.

Zľavový kupón nemôže byť použítý dodatočne. Pokiaľ ste zabudli uplatniť váš kód pri nákupe, môžete tak jednoducho urobiť pri vašej nasledujúcej objednávke.

Pokiaľ váš zľavový kód nefunguje, môže to byť z nasledujúcich dôvodov:

  1. Kupón bol už uplatnený a preto je zľavový kód použitý
  2. Kupón je vystavený pre konkrétný zákaznický účet.
  3. Použitie kupónu je podmienené minimálnou a/alebo maximálnou hodnotou objednávky.
  4. Kupón nie je možné uplatniť na všetky značky.
Pokiaľ váš kupón nefunguje z iného dôvodu, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis a majte váš zľavový kód po ruke.

Zľavové kupóny nemôžu byť vyplatené v hotovosti.

Doručenie a poštovné

Náklady na dodanie a tiež vrátenie tovaru hradí ABOUT YOU. Poštovné je teda úplne zadarmo.

Doba dodania produktov, ktoré sú na sklade je 2-6 pracovných dní.

Momentálne je možné doručiť náš tovar v rámci Slovenskej republiky, Českej republiky, Nemecka, Rakúska, Holandska, Belgicka, Švajčiarska, Poľska a Maďarska. Ak chcete dostať informácie hneď ako bude možné doručiť objednávku i do iných krajín, prihláste sa k odberu nášho newslettera.

Naše produkty zasielam našim logistickým partnerom, ktorým je Slovenská pošta.

Áno, balíček je možné doručiť aj do balíkoboxu alebo na poštu.

Vaša fakturačná a dodacia adresa môže byť rozdielna. Jednoducho si zvoľte spôsob platby PayPal, platobnou kartou alebo na dobierku a potom zadajte vami preferovanú dodaciu adresu.

Je pre nás dôležité, aby vaša objednávka dorazila čo naskôr. Preto sa vo výnimočnom prípade môže stať, že objednávku rozdelíme na niekoľko balíkov a tým zaistíme, že dostanete objednané položky čo najskôr.

Skontrolovali ste už status zásielky pomocou sledovacieho čísla? Informácia, ktorú vidíte, je posledný status vašej objednávky. Pre viac informácií o vašom balíku, prosím, kontaktujte zákaznícky servis.

Ak chcete skontrolovať, či bola vaša objednávka prijatá správne, môžete ju zobraziť v potvrdení objednávky, ktoré vám zašleme na váš e-mail. V prípade, že máte zákaznícky účet, sa jednoducho prihláste na stránke www.aboutyou.sk pomocou vašej e-mailovej adresy a hesla. V sekcii »Zákaznícky účet« nájdete prehľad všetkých vašich objednávok. Ak máte otázky týkajúce sa objednávky alebo nebola vaša objednávka zadaná správne, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis prostredníctvom e-mailu zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo na bezplatnom telefónnom čísle 0800 008 118. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Na váš e-mail vám zašleme potvrdenie o odoslaní vašej objednávky s faktúrou. Tento e-mail obsahuje aj odkaz na sledovanie zásielky. V prípade, že bola objednávka odoslaná vo viacerých balíčkoch, pre každý obdržíte samostatný odkaz na sledovanie a faktúru.

Následná zmena dodacej adresy je môžná na stránke Slovenskej pošty do momentu dňa doručenia. Urobiť tak môžete na: https://www.posta.sk/zmena-zasielky. Pokiaľ nebude možné nájsť vami zadanú doručovaciu adresu alebo vašu objednávku dodať, bude uložená na pošte v blízkosti vášho bydliska a po uplynutí stanovenej lehoty bude vrátená späť k nám. Akonáhle balíček obdržíme a skontrolujeme, vrátime vám peniaze spôsobom, ktorý ste si zvolili ako spôsob platby. Pokiaľ ste platili dobierkou, zadajte, prosím svoje bankové údaje do vášho zákazníckeho účtu na ABOUTYOU.SK (IBAN a BIC sú povinné), aby sme vám mohli vrátiť peniaze.

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedeným dôvodom pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime vám peniaze rovnakým spôsobom, ktorý ste si skôr zvolili ako spôsob platby. Pokiaľ ste platili dobierkou, zadajte, prosím svoje bankové údaje do vášho zákazníckeho účtu na https://checkout.aboutyou.cz/account (IBAN a BIC sú povinné), aby sme vám mohli vrátiť peniaze.

Vrátenie tovaru

Každá naša zásielka obsahuje dodací list a tiež dokumenty potrebné pre vrátenie tovaru - formulár a etiketu pre vrátenie.

Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že vaša objednávka bude doručená v niekoľkých balíčkoch. Pri vrátení sa preto uistite, že v jednom balíčku posielate späť len tie položky, ktoré sú uvedené na dodacom liste. V opačnom prípade môže proces vrátenia vášho tovaru trvať dlhšie. Samozrejme pri posielaní viacerých balíkov nevznikajú žiadne dodatočné náklady. Vrátenie tovaru je vždy zadarmo.

A takto jednoducho môžete vrátiť tovar:

  1. Zabaľte tovar do rovnakého balíčku, v ktorom bol doručený.
  2. Pribaľte formulár pre vrátenie.
  3. Na dobre uzavrený balík nalepte etiketu.
  4. Prineste balík na najbližšiu pobočku Slovenskej pošty.

Pokiaľ nemáte dokumenty potrebné k vráteniu, môžete si ich jednoducho stiahnuť a vytlačiť vo vašom zákazníckom účte:

  1. Prihláste sa na www.aboutyou.sk pomocou vašej emailovej adresy a vášho hesla.
  2. Kliknite na »Zákaznícky účet«.
  3. V prehľade objednávok vyberte tú, ktorú chcete vrátiť, vyberte produtky a kliknite na »Vrátiť späť«.
  4. Otvorí sa nové okno. Prosím, vyberte jednotlivé produkty a uveďte dôvod pre vrátenie.
  5. Pre vygenerovanie formulára a etikety pre vrátenie, kliknite na »Vytvoriť dokumenty pre vrátenie«. Dokumenty následne stiahnite a vytlačte.

V prípade otázok sa, prosím, obráťte na náš zákaznícky servis. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať e-mailom zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo na bezplatnom telefónnom čísle 800 008 118. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Hodnota faktúry bude vrátená prostredníctvom zvoleného spôsobu platby po kontrole vrátených položiek. Pokiaľ ste platili dobierkou zadajte, prosím, svoje bankové údaje do vášho zákazníckeho účtu na ABOUTYOU.SK (IBAN a BIC sú povinné) aby sme vám mohli vrátiť peniaze. Nezabudnite nám tovar vrátiť v rovnakom stave, v akom vám bol doručený.

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodov pre vrátenie. Akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime vám peniaze tým spôsobom, ktorý ste si skôr zvolili ako spôsob platby. Pokiaľ ste platili dobierkou zadajte, prosím, svoje bankové údaje do vášho zákazníckeho účtu na ABOUTYOU.SK (IBAN a BIC sú povinné), aby sme vám mohli vrátiť peniaze. Nový produkt si jednoducho objednajte z nášho e-shopu.

Bohužiaľ, priama výmena tovaru nie je možná. Produkt ale môžete reklamovať a akonáhle k nám položka dorazí a bude skontrolovaná, vrátime vám peniaze tým spôsobom, ktorý ste skôr zvolili ako spôsob platby. Pokiaľ ste platili dobierkou zadajte, prosím, svoje bankové údaje do vášho zákazníckeho účtu na ABOUTYOU.SK (IBAN a BIC sú povinné), aby sme vám mohli vrátiť peniaze. Nový produkt si jednoducho objednajte z nášho e-shopu.Nový produkt si jednoducho objednajte z nášho e-shopu.

Pokiaľ doručený tovar nie je v poriadku, môžete ho samozrejme bezplatne vrátiť späť s uvedením dôvodu pre vrátenie. Všetky informácie k tomu, ako vrátiť tovar, nájdete v sekcii »Ako môžem vrátiť tovar?«.

Tovar môžete vrátiť do 100 dní po obdržaní vašej objednávky. Viac informácii o tom, ako vrátiť tovar na ABOUT YOU nájdete v dokumente Všeobecné obchodné podmienky.

Poštovné za vrátenie tovaru hradí ABOUT YOU. Vrátenie tovaru je teda úplne zadarmo.

Vrátenie tovaru je možné dvoma spôsobmi pomocou Slovenskej pošty. Balíček môžete priniesť na najbližšiu poštu alebo si jednoducho objednajte kuriéra, ktorý balíček vyzdvihne. Urobiť tak môžete online na stránkach Slovenskej pošty alebo kontaktujte zákaznícky servis Slovenskej pošty na čísle 0850 122 413.

Áno, potom ako obdržíme vašu spätnú zásielku vám zašleme potvrdzujúci e-mail.

Peniaze za vrátený tovar vám väčšinou vrátime spôsobom, ktorý ste si zvolili pre platbu tovaru. Pri platbe kreditnou kartou vrátime čiastku na vašu kreditnú kartu. Pri platení pomocou služby PayPal bude suma pripísaná na váš PayPal účet. V prípade platby na dobierku, zadajte vaše bankové údaje do vašeho zákazníckeho účtu, aby sme vám mohli sumu poslať bankovým prevdom. V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom vrátenia peňazí kontaktujte náš zákaznícky servis.

Čiastka vám bude pripísaná na účet do 14 dní od momentu, kedy dostaneme a skontrolujeme vrátený tovar. Peniaze budú vrátené spôsobom, ktorý ste si zvolili pre platbu. V prípade platby na dobierku, zadajte vaše bankové údaje do vašeho zákazníckeho účtu, aby sme vám mohli sumu poslať bankovým prevdom.

Dokumenty pre vrátenie si môžete jednoducho stiahnuť vo vašom zákazníckom účte a vytlačiť:

  1. Prihláste sa na www.aboutyou.sk pomocou vašej e-mailovej adresy a hesla.
  2. Klinite na »Zákaznický účet«
  3. V prehľade objednávok vyberte tú, ktorú chcete vrátiť, vyberte produtky a kliknite na »Vrátiť späť«.
  4. Otvorí sa nové okno. Prosím, vyberte jednotlivé produkty a uveďte dôvod pre vrátenie.
  5. Pre vygenerovanie formulára a etikety pre vrátenie, kliknite na »Vytvoriť dokumenty pre vrátenie«. Dokumenty následne stiahnite a vytlačte.

V prípade otázok sa prosím, obráťte na náš zákaznícky servis. Môžete nás kontaktovať e-mailom zakaznickyservis@aboutyou.sk ale na bezplatnom telefónnom čísle 0800 008 118. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Hodnota faktúry bude vrátená prostredníctvom zvoleného spôsobu platby, po kontrole vrátených položiek. Nezabudnite nám tovar vrátiť v rovnakom stave, v akom vám bol doručený.

Adresa doručenia, na ktorú má byť odoslaná vaša zásielka, bude automaticky uvedená na etikete pre vrátenie, ktorá je súčasťou dodacieho listu. Pokiaľ už nemáte dodací list, jednoducho sa prihláste do vášho zákazníckeho účtu na adrese www.aboutyou.sk pomocou vašej e-mailovej adresy a hesla a vytlačte si formulár a etiketu pre vrátenie alebo kontaktujte náš zákaznícky servis. Formulár pre vrátenie musí byť priložený v balíčku a etiketu jednoducho nalepte na obal balíka.Bezplatne vrátenie tovaru je možné na pobočke Slovenskej pošty.

Môj účet

Pre vytvorenie zákazníckeho účtu kliknite na odkaz »Prihlásiť sa« v záhlaví stránky. Potom v sekcii pre prihlásenie kliknite na odkaz »Registrácia« a vyplňte registračný formulár. Zákaznícky účet môžete tiež nastaviť pohodlne behom prvej objednávky. V oboch prípadoch musíte zadať svoju e-mailovú adresu a heslo. S týmito údajmi sa môžete kedykoľvek prihlásiť a pozerať si alebo upravovať dáta.

Registrácia v ABOUT YOU je a zostane samozrejme bezplatná.

ABOUT YOU striktne uschováva všetky zákaznícke dáta a neposkytje ich tretím stranám.

Jednoducho kliknite na »Zabudli ste heslo?« v záhlaví na domovskej stránke pod odkazom »Prihlásiť sa« a zadajte svoju e-mailovú adresu. Zašleme vám e-mail, pomocou ktorého si môžete zvoliť svoje nové heslo.

Po prihlásení do zákazníckeho účtu môžete vidieť a upravovať dáta týkajúce sa vašej adresy. Pre zmenu e-mailovej adresy, telefónneho čísla alebo mena sa, prosím, obráťte na náš zákaznícky servis. Môžete tak učiniť e-mailom zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo telefonicky na bezplatnom čísle 0800 008 118. Pri volaní zo zahraniča môžu byť účtované poplatky.

Chcete vedieť viac o vašich dátach? Pre uplatnenie vašeho práva na prenositeľnosť osobných údajov (čl. 20 GDRP) kontaktujte náš zákaznícky servis e-mailom na zakaznickyservis@aboutyou.sk

Napíšte nám, prosím, e-mail na adresu zakaznickyservis@aboutyou.sk a my ihneď zaistíme zmazanie vášho zákazníckeho účtu.

Newsletter

Náš newsletter vás bude pravidelne informovať o aktuálnych akciách prebiehajúcich v našom online obchode, rovnako ako i o novinkách z módneho sveta. Pokiaľ sa prihlásite k odberu nášho bezplatného newsletteru, obdržite exkluzívne informácie o:

  • nových produktoch a trendoch
  • zľavových kupónoch a akciách
  • VÝPREDAJI

Pokiaľ si nechcete nechať ujsť žiadnu z našich aktuálnych akcií a ponúk, môžete sa prihlásiť k bezplatnému odberu našich noviniek. Jednoducho zadajte svoju e-mailovú adresu v sekcii »Newsletter« v dolnej časti našej stránky. Hneď potom odbržite e-mail, v ktorom stačí potvrdiť registráciu newsletteru.

Po prihlásení k odberu noviniek obdržite potvrdzovací e-mail s odkazom pre aktiváciu. Registrácia bude úspešná iba v prípade, že ste klikli na tento odkaz.

Pokiaľ ste neobdržali potvrdzovací e-mail, môže to byť spôsobené tým, že sa dostal do vašeho spamového adresára. V takom prípade si prosím pridajte newsletter@aboutyou.sk do svojho adresára.

Pokiaľ stále nedostávate náš newsletter, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať e-mailom zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo telefonicky na bezplatnom čísle 0800 008 118. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Náš newsletter vychádza v nepravidelných intervaloch. Vždy, keď sa objavia novinky zo sveta módy alebo sa konajú špeciálne akcie, ako napríklad výpredaj, zľavové kupóny a pod.

Technológie

Vždy sa vám snažíme ponúknuť skvelý zážitok pri nakupovaní v našom online obchode. Pokiaľ sa ale objaví technický problém alebo niečo nefunguje podľa očakávaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis. Môžete nás kedykoľvek kontaktovať prostredníctvom e-mailu zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo telefonicky na bezplatnom čísle 0800 008 118. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Aby ste mohli naplno využívať všetky funkcie nášho online obchodu, odporúčame vždy používať najnovšiu verziu internetového prehliadača. Skontrolujte, či ste načítali aktuálnu verziu prehliadača, či je aktivovaný JavaScript a sú povolené súbory cookie. Viac informácii o týchto bodoch nájdete nižšie.

ABOUT YOU podporuje všetky internetové prehliadače.

Webová stránka je optimalizovaná pre rozlíšenie od 960px pre iPady a tablety Windows, až do 1280px pre veľké monitory.

Cookies sú krátke textové súbory, ktoré vytvára webový server a ukladá ich v počítači prostredníctvom internetového prehliadača. Keď sa potom vrátite na rovnaký web, informácie z cookies sú automaticky prečítané a spracované. Okrem iného používa ABOUT YOU cookies aj preto, aby sme po dobu trvania nákupu uschoval tovaru v nákupnom košíku. Pomocou súborov cookie sa nemusíte zakaždým novo prihlasovať.

Postup, ako povoliť cookies, je rozdielny pre každý internetový prehliadač:

Google Chrome

Otvorte Menu prehliadača a zvoľte »Nastavenia«. V časti »Ochrana súkromia« kliknite na možnosť »Nastavenie obsahu«. Následne v časti »Súbory cookie« zvoľte »Povoliť nastavenia miestnych dát (doporučené)«. Zatvorte okno prehliadača a načítajte stránku znovu.

Internet Explorer 9-11

Otvorte Menu prehliadača a zvoľte »Možnosti Internetu«. Prejdite na záložku »Osobné údaje« a presuňte posuvník dole, aby ste povolili všetky súbory cookie. Pre zatvorenie okna kliknite na »OK« a načítajte stránku znovu.

Mozilla Firefox

Otvorte Menu prehliadača (tlačidlo »Firefox«) a zvoľte »Možnosti«. Prejdite do sekce »Súkromie a zabezpečenie«. Vedľa textu »Historia prehliadania« zvoľte možnosť »ukladať podľa vlastného nastavenia«. Pre povolenie cookies zaškrtnite voľbu »Povoliť serverom nastavovať cookies« a v časti »Ponechať do:« zvoľte »konca doby platnosti«. Zavrite okno »Možnosti« a načítajte stránku znovu.

Apple Safari

Otvorte Menu prehliadača (tlačidlo »Safari«) a zvoľte »Predvoľby«. Prejdite do sekce »Súkromie« a vedľa textu »Cookies a data stránok« zvoľte možnosť »Vždy povoliť«. Zavrite okno a načítajte stránku znovu.

JavaScript je programovací jazyk, ktorý sa využíva pre zlepšenie užívateľského rozhrania, tvorbu interaktívnych prvkov alebo generovanie obsahu na webe.

Aby ste mohli pohodlne nakupovať na stránkach ABOUT YOU, odporúčame vám aktivovať JavaScript. Potom budete môcť plne využívať všetky funkcie nášho online obchodu.

iPad/Tablet/Smartphone

Samozrejme, že si kedykoľvek môžete objednať aj cez tablet alebo smartphone. Jednoducho navštívte náš ABOUT YOU e-shop cez internetový prehliadač vo vašom mobilnom telefóne. Nastavenie webovej stránky je prispôsobené špeciálne pre mobilné zariadenia. Okrem toho ponúkame tiež aplikáciu pre iOS a Android. Stiahnuť si ju môžete vo vašom App Store alebo Google Play Store, kde junájdete po zadaní kľúčového slova ABOUT YOU. V prípade, že máte otázky k sťahnutiu alebo používaniu aplikácie, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis.

Pre smartphony spoločnosti Apple a Android ponúkame ABOUT YOU mobilnú aplikáciu. Stiahnuť si ju môžete vo vašom App Store alebo Google Play Store, kde ju nájdete po zadaní kľúčového slova ABOUT YOU. V prípade, že máte otázky k stiahnutiu alebo používaniu aplikácie, obráťte sa, prosím, na náš zákaznícky servis.

O nás

Sme mladá spoločnosť, ktorá spája to najlepšie z rôznych oblastí: vášeň pre módu, jedinečné technológie a infraštruktúru jednej z celosvetovo najväčších obchodných skupín. U nás už nemusíte stráviť dlhé hodiny hľadaním kúskov, ktoré vás nadchnú a budú sa vám páčiť. Pomôžeme vám nájsť módne kúsky, ktoré podčiarknu vašu osobnosť pomocou pár kliknutí. Zažijete tak úplne nový spôsob nakupovania módy online. S tovarom od najlepších značiek, tipy módnych špecialistov a vďaka vybraným aplikáciám nájdete u nás ten pravý štýl práve pre vás.

Náš zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať prostredníctvom e-mailu zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo telefonicky na bezplatnom čísle 0800 008 118 (Pondelok - Nedeľa, 9-22 hod). Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Kontakt

Náš zákaznícky servis môžete kedykoľvek kontaktovať prostredníctvom e-mailu zakaznickyservis@aboutyou.sk alebo telefonicky na bezplatnom čísle 0800 008 118 (Pondelok - Nedeľa, 9-22 hod). Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

Pokiaľ bol doručený tovar poškodený, vadný alebo mal iný problém, môžete ho samozrejme bezplatne poslať späť. Všetky informácie o tom, ako vrátiť tovar nájdete v časti »Ako môžem vrátiť tovar?«.

Tešíme sa na vašu spätnú väzbu, kritiku či pochvalu. Prosím, pošlite nám e-mail na adresu zakaznickyservis@aboutyou.sk a my vám zaručene odpovieme.

Súťaž

Podmienky účasti a informácie o aktuálnych súťažiach budú uvedené priamo pri príslušnej súťaži. Ak máte otázky, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis:

E-Mail: zakaznickyservis@aboutyou.sk
Telefón: 0800 008 118* Bezplatne zo všetkých slovenských sietí. Pri volaní zo zahraničia môžu byť účtované poplatky.

ABOUT YOU GmbH
Domstrasse 10
20095 Hamburg

Konatelia: Sebastian Betz, Tarek Müller, Hannes Wiese
Registrácia: Okresný súd Hamburg – zápis pod číslom HRB 120869
IČ DPH: SK4120154302